Hírek

2015. október 29. csütörtök, 11:31

Egyedi gumiműhelyt nyitott Budapesten a Vredestein

A fővárosban nyílt meg az Apollo Vredestein gumiabroncsgyártó és értékesítő cég első egyedi kialakítású flagship (zászlóshajó) műhelye, a megújult Római Gumi Centrum.

Bakonyi Tamás, a cég magyarországi ügyvezető igazgatója elmondta, hogy ez a műhely az első az Apollo Vredestein Kft. megújult partner programjában. Mathias Heimann, az Apollo Tyres európai és amerikai régiójának elnöke és az Apollo Vredestein B.V. vezérigazgatója kiemelte: a napokban további hat európai országban hat, a magyarországi flagship műhelyhez hasonló üzlethelységet nyitnak.

Bakonyi Tamás kifejtette: a gumiabroncs gyártásban és értékesítésben óriási a verseny, folyamatosan nő a márkák száma, az eladott abroncsok mennyisége azonban nem emelkedett számottevően az utóbbi időben. Ezért a cég új, az innovációra építő marketing koncepciójának segítségével kíván Magyarországon piacvezetővé válni.

Elmondta, az Apollo Tyres gyöngyöshalászi, első zöldmezős beruházása 975 új munkahelyet teremt majd. A gumigyárban várhatóan 2017 első felében indul el a termelés, évente 5,5 millió személy- és kisteherjármű-, valamint 675 ezer darab busz- és tehergépjármű abroncsot állítanak majd elő. A Vredestein márka Hollandiából származik, a cég 1908-as alapításától 2009-ig önállóan működött, ekkor megvásárolta az indiai Apollo Tyres és létrejött az Apollo Vredestein B.V.

vredestein1

Az Apollo Vredestein Kft. 11 munkavállalót foglalkoztat, mintegy 80 partnere van. A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint az Apollo Vredestein Kft. tavalyi éves nettó árbevétele több mint 1,8 milliárd forint volt, ami mintegy 93 millió forinttal marad el a 2013-astól. Az Apollo Vredestein Kft. 2014-ben mintegy 19,7 millió forintos veszteséggel zárt, szemben a 2013-as 29,4 millió forintos adózott eredménnyel.

vredestein2

A Vredestein új partnerkapcsolati program célja az, hogy dinamikus együttműködést hozzon létre az Apollo Vredestein és a gumiabroncs-kereskedők, valamint a márkakereskedők és az ügyfeleik között. Az új üzletek kiváló minőségű dekorációs elemekkel és megjelenéssel fognak rendelkezni. A program három alapelvre épül: az üzleti tanácsadásra, a növekedésre és az egyedi megjelenésre. Az üzleti tanácsadás középpontjában az adott üzleti terület lehetőségeinek, valamint a kiskereskedő értékesítési szervezetének maximális kiaknázása áll. A növekedés, az értékesítés mennyiségét növelő új eszközök (például az Apollo Vredestein Premium Styling partnerek termékeinek forgalmazása) felé történő elmozdulás által történik. És végül az egyedi megjelenés páratlan vásárlási élményt képes nyújtani a végfogyasztók számára.

A márkakereskedőket támogató új program felismeri és kihasználja az Apollo Vredestein üzleti partnereinek vállalkozó szellemét. Ez átlátható, kölcsönösen előnyös kapcsolatokat teremt, melyek tartósak, dinamikusak, és a közös együttműködésre épülnek.

 

Comments

comments

Címkék: ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Mazda CX-5 – Csendes finomság

A CX-5 már 2017-óta fut az utakon, az idei...

Már rendelhető a bZ4X, a Toyota első akkumulátoros elektromos modellje

A Toyota új bZ – beyond Zero – almárkájának...

Magyarországon is bemutatkozik az MG

Három modell forgalmazásával kezdi meg hazai tevékenységét a kínai...

Hangos Az Autó! – 5. rész

Letölthető és hallgatható podcast mellékletünk aktuális, júniusi adása.

Hangos Az Autó! – 4. rész

A 4. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás