Hírek
A jövő utasterén dolgozik a Ford
A Ford új kutatást indít, amelyben high-tech eszközöket – köztük szemkövető berendezést is – használ, hogy értékes vásárlói benyomásokat gyűjtsön.
A Ford új kutatási és mérési módszerek, valamint high-tech eszközök kialakításán dolgozik, amelyekkel összegyűjthetők a vásárlók érzelmi és logikai reakció, és megtudható, hogyan fogadják be a vevők egy-egy autó látványvilágát. Az új technológiák közt a szemkövető berendezés is szerepel, ami megmutatja, hol időzik hosszabban az emberek tekintete.
A kutatások szerint a jól eltalált utastér-kialakítás nagy hatással van a vevőkre – ám ha a dizájn átgondolatlan, és nem felel meg a sokrétű vásárlói elvárásoknak, akkor maga az autó is kevésbé lesz vonzó. A Ford kísérleti kutatásai során gyűjtött adatok értékes segítséget jelentenek a Ford formatervezői csapata számára a lehető legjobb vásárlói benyomás kialakításához.
Ugyanez a gondolkodásmód határozta meg a vadonatúj Ford GT szuperautó utastéri dizájnjának kialakítását, amit három alapelv vezérelt: letisztult céltudatosság, innováció és konnektivitás. A márka kétajtós szupersportkocsija egyébként is a modern megoldások tárháza, hiszen ebben a járműben jelenik meg először a csúcsteljesítményű EcoBoost motor, az innovatív aerodinamika és a kis tömegű, szénszálas építési mód.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

A Toyota új bZ – beyond Zero – almárkájának...

Három modell forgalmazásával kezdi meg hazai tevékenységét a kínai...