Hírek
Íme, az új Ford S-Max
A Párizsi Autószalonon bemutatkozó vadonatúj Ford S-Max tágas és stílusos kabinjában heten utazhatnak, miközben az autó a kisebb járművek fürgeségét és vezetési élményét nyújtja.
A Ford Párizsban mutatta be a vadonatúj S-Max modellt, amelyben debütál az európai piacon a Ford adaptív kormányzása. Az intelligens összkerékhajtás és a kifinomult hajtásláncok széles választéka – köztük az új, 1,5 literes EcoBoost benzinmotorral – ugyancsak azt a célt szolgálja, hogy az új modell minden eddiginél dinamikusabb vezetési élménnyel kápráztassa el tulajdonosát. Az S-Max lesz a világ első Fordja, amelyhez megrendelhető a Ford dinamikus LED fényszórója a vakításmentes távfény funkcióval; ez a megoldás mindig maximális fényerőt biztosít, ám nem zavarja a forgalom többi résztvevőjét. A Ford fejlett ütközés előtti asszisztens technológiája még autópálya-tempó mellett is hatásosan mérsékli az ütközések súlyosságát.
Az öt- és hétüléses változatban is megrendelhető új S-Max kényelmes és funkcionális. Az Easy-Fold rendszer segítségével mindegyik hátsó üléstámla síkba dönthető, s ehhez csupán egyetlen gombot kell megnyomni a vezérlőpanelen. Az Easy-Entry második üléssor ülései egy érintéssel elmozdíthatók, hogy utat nyissanak a harmadik üléssorba. Az utastér gyorsabban hűthető vagy fűthető a kívánt hőmérsékletre az új, nagyobb kapacitású szellőztető rendszer és klímaberendezés segítségével, ami a vadonatúj Ford Mondeóban mutatkozik majd be az európai piacon; az új rendszer több levegő szállítására képes, alacsonyabb hőfokot tud előállítani, emellett pedig halkabban is működik.
A dízelmotorok CO₂-kibocsátása várhatóan hét százalékkal csökken; ez a hatfokozatú kézi váltóval szerelt 120 lóerős, 2,0 literes TDCi esetében ugyanúgy igaz, mint a tökéletesített, 150 és 180 lóerős változatban megrendelhető, manuális vagy Powershift dupla tengelykapcsolós automata váltóhoz csatlakoztatható 2,0 literes TDCi blokk esetében. A benzines erőforrások közt megjelenik a Ford új, üzemanyag-takarékos, 160 lóerős, 1,5 literes EcoBoost egysége manuális sebességváltóval, illetve a 240 lóerős, 2,0 literes EcoBoost motor automata váltóval.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...