Hírek
Élen a Ford márkakereskedők
Az első félévében 4579 új Ford talált gazdára Magyarországon, ami nemcsak azt jelenti, hogy a 10,9 százalékos piaci részesedést elérő márka az előző év azonos időszakához képest mintegy negyedével növelte értékesítéseit, de azt is, hogy átlagosan 135 autó értékesítésével ismételten a Ford márkakereskedései bizonyultak a leghatékonyabbnak.
A Ford 34 tagot számláló magyarországi márkakereskedői hálózatának az idei év első félévében elért 135 darabos átalgos értékesítését egyetlen versenytárs márka hálózata sem tudta megközelíteni, aminek köszönhetően az autógyártó az előző év azonos időszakához képest 24,9 százalékkal, 4579 darabra növelte magyarországi értékesítéseit.
Az, hogy a Ford márkakereskedők az év első hat hónapjában átlagosan másfél naponta értékesítettek egy új autót hazánkban a piac általános élénkülése mellett több tényezőre vezethető vissza, amelyek között a Ford idei évben teljesen megújuló haszongépjármű portfóliójának rendkívül kedvező piaci fogadtatása épp úgy szerepel, mint a Ford modellekhez elérhető kiterjesztett garancialehetőségek, a legfontosabb ugyanakkor talán mégis az ügyfélkiszolgálás kiemelkedő szintje. A Ford saját felmérései szerint a magyarországi hálózat a márka egyik legjobb európai mutatóját érte el, mind az értékesítés, mind az alkatrészértékesítés és ügyfélszolgálat tekintetében.
A Ford márkakereskedések versenyelőnyét e tekintetben nem csak a vállalat mintegy 32 ország értékesítési, alkaltészértékesítési, ügyfélszolgálati, marketing és oktatási tevékénységét koordináló szentendrei regionális központjában megrendezésre kerülő rendszeres oktatások, valamint a rendszeres próbavásárlások hivatottak biztosítani (a márka külön vizsgálja a magánügyfelek, a flottaügyfelek, a haszongépjárműveket vásárló ügyfelek, és a szervizügyfelek elégedettségét), de az értékesítők, illetve a szerelők számára rendszeres időközönként megrendezett, mára valódi presztizst jelentő belső versenyek is, mint például az évek óta nagy sikerrel futó ’Év Szerelője’ verseny.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

A Toyota új bZ – beyond Zero – almárkájának...

Három modell forgalmazásával kezdi meg hazai tevékenységét a kínai...