Videók

2014. április 30. szerda, 11:42

Renault 1.6 dCi 160 Twin Turbo – két turbós motorújdonság

Egyre szabadabb kézzel bánnak a motorkonstruktőrők a turbófeltöltőkkel. Ezúttal a Renault mérnökei illesztettek két különbözőt az 1.6-os dCi dízelhez, így született meg ennek az erőforrásnak a legerősebb változata

A Renault bemutatta 1,6-os közös csöves dízelének eddigi legerősebb, kétturbós kivitelét. A 130 LE-s, változó töltőgeometriás egyturbóshoz hasonlóan öntöttvas blokkos, DOHC-vezérlésű, és hengerenkénti négyszelepes, közös csöves újdonságban a két fix geometriájú turbó sorba kötve tölt, az alsó fordulatszám tartományokban csak a kisebb fent pedig csak a nagyobb. A középtartományban együtt dolgoznak, a befecskendezési csúcsnyomás 1800 bar, a motorolaj-szivattyú változó szállítású, a csúcsteljesítmény 160 LE (380 Nm). Az új motor már ma túlteljesíti az Euro6-os emissziós normát, a nitrogén oxidokat csapdakatalizátor semlegesíti.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

A Vinfast és az Autobest együttműködése

A 2017-ben alapított, 2018-ban pedig az Autobest által is...

Új IVECO T-WAY, az off-road haszonjármű

Az Iveco kiegészíti Iveco Way nehézgépjármű sorozatát új off-road...

Itthon az új Lexus NX: itt a plug-in hibrid hajtás!

A márka legfontosabb modelljéből - 2014 óta - több...

Szeptembertől érkezik a Kia EV6 Magyarországra

Megtapogathattuk, beleülhettünk a Kia első tisztán elektromos hajtásra tervezett...

A Renault Trucks 2021 évi fejlesztései

Változik a dizájn, megújul a kormányoszlop, az ülések, és...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás