Hírek

2013. október 3. csütörtök, 06:50

A Toyota a legértékesebb márka

A Toyota márka értéke 17 százalékkal nőtt, így a vállalat továbbra is első helyen szerepel az Interbrand által közölt Best Global Brands lista autóipari szekciójában, sőt a tavaly megszerzett Top 10 pozíciót is sikerült megtartania. A Toyota márka becsült értéke jelenleg 35 milliárd 346 millió dollár.

Az Interbrand ismét megállapította: a Toyota növekvő márkaértéke elsősorban annak köszönhető, hogy a vállalat világszerte vezető szerepet tölt be a hibrid technológia területén, s hogy jelentős erőfeszítéseket tesz az ügyfélkapcsolatok folyamatos javítására.

Toyota Prius+

A Prius globális eladásai már meghaladják a 3 milliós darabszámot, a globális hibrid-értékesítés eredménye pedig jelenleg mintegy 5,5 millió darab. Mióta a Prius 2000-ben bemutatkozott az európai piacon, a kontinensen több mint 600 000 Toyota és Lexus full hybrid talált gazdára. Ebben az évben a hibridautók európai piacából a japán márka 75 százalékkal részesedik, s a Toyota és Lexus modellek közel 20% százaléka hibrid hajtással kelt el.

Comments

comments

Címkék: , ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Kia Carnival

Európából sajnos régóta eltűnt, Észak-Amerikában azonban a Sedona örökébe...

Ez a leggyorsabb Cupra!

A VZ a spanyol Veloz (gyors) rövidítése, ami valóban...

30 éves a Magyar Suzuki

50 év kihagyás után, 1991 tavaszán a japán márka...

Mercedes-Benz EQC 400 4Matic

2,5 tonna tömény csúcstechnika, amiből hat és félmázsányit nyomnak...

Aston Martin F1 Safety Car

Idén egy valamiben biztos megtörik a Mercedes uralma az...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás