Hírek

2013. október 3. csütörtök, 06:50

A Toyota a legértékesebb márka

A Toyota márka értéke 17 százalékkal nőtt, így a vállalat továbbra is első helyen szerepel az Interbrand által közölt Best Global Brands lista autóipari szekciójában, sőt a tavaly megszerzett Top 10 pozíciót is sikerült megtartania. A Toyota márka becsült értéke jelenleg 35 milliárd 346 millió dollár.

Az Interbrand ismét megállapította: a Toyota növekvő márkaértéke elsősorban annak köszönhető, hogy a vállalat világszerte vezető szerepet tölt be a hibrid technológia területén, s hogy jelentős erőfeszítéseket tesz az ügyfélkapcsolatok folyamatos javítására.

Toyota Prius+

A Prius globális eladásai már meghaladják a 3 milliós darabszámot, a globális hibrid-értékesítés eredménye pedig jelenleg mintegy 5,5 millió darab. Mióta a Prius 2000-ben bemutatkozott az európai piacon, a kontinensen több mint 600 000 Toyota és Lexus full hybrid talált gazdára. Ebben az évben a hibridautók európai piacából a japán márka 75 százalékkal részesedik, s a Toyota és Lexus modellek közel 20% százaléka hibrid hajtással kelt el.

Comments

comments

Címkék: , ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 5. rész

Letölthető és hallgatható podcast mellékletünk aktuális, júniusi adása.

Hangos Az Autó! – 4. rész

A 4. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Michelisz Norbi idén két sorozatban is versenyez

A WTCR világkupa 2019. évi bajnoka 2022-ben az elektromos...

Hangos Az Autó! – 3. rész

A 3. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Luxus a luxusban – Pappas Showroom a Matild Palace-ban

Magyarországon először nyílik Mercedes-Benz luxury showroom, a Pappas Auto...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás