Hírek
A Nissan növelte európai eladásait
A márka egyik legfontosabb célja 2016-ig az európai piacon az első számú ázsiai autógyártóvá válni.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
A Nissan szeptemberben történelme legnagyobb részesedését szerezte meg az európai autópiacon. Az összes eladásra vetített 4,2 százalékos eredmény 0,1 százalékponttal haladja meg az 1995 augusztusában elért eddigi rekordot. 2010 szeptemberével összevetve csaknem egy százalékponttal nőtt a márka piaci részesedése.
A japán autógyártó a jelek szerint a legjobb úton van ahhoz, hogy elérje középtávú gazdasági terve, a "Nissan Power 88" egyik legfontosabb célját, 2016-ig az európai piacon az első számú ázsiai autógyártóvá válni.
Szeptemberben semelyik másik ázsiai márka nem tudott a kontinensen a Nissannál több autót eladni. Az év első kilenc hónapjában Európában a japán konszern kereken 521 ezer autója talált gazdára, és ezzel az elmúlt év hasonló időszakát 29 százalékkal múlták felül.
Szeptember folyamán a Nissan 73 713 autót adott itt el, a tavaly szeptemberinél 31 százalékkal többet. A Nissan legnagyobb piacai az elmúlt hónapban Nagy-Britannia (több mint 19 ezer eladott autóval) és Oroszország (13 ezer autó) voltak. Mindkét országban, illetve a harmadik helyezett Spanyolországban a Nissan a legkeresettebb japán gyártó.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...