Bemutatók
Bemutató: Chevrolet Orlando - Távol Amerikától?
Az Orlando a Cruze-ra épül, koreai gyártmány, és alapáron hétüléses.
A padlólemez a Chevrolet Cruze-é (és így az új Opel Astráé is), ám tengelytávjához 7,5 centit hozzátoldottak, így lett 2,76 méteres és a jelenlegi Opel Zafiráénál is 5,7 centivel hosszabb. A 4,65 méteres Orlando formaterve az új Chevrolet-vonalba illeszkedik, a futómű a Cruze-éval és azon keresztül az Astráéval is rokon: elöl segédkeretes McPherson-, hátul egyszerű csatolt lengőkaros, de akárcsak a Cruze-ban, ebben sincs benne az Astrába beépített Watt-rudazat. A fékek valamennyi kivitelben négytárcsásak (elöl belső hűtésűek).
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
A kormányszervo a benzinmotorhoz tisztán elektromos, a dízelekhez hagyományos hidraulikus. A leghátsó helyek egy-két mozdulattal kibillenthetők a csomagtartó padlójából, a középső sori támlákat az automatikusan lesüllyedő ülőlapra hajtva a megnövelt – a kalaptartó vonaláig 852 l-es – raktér padlója sík marad. Az öt ülőhellyel 454 l-es csomagtér hét személlyel 89 literesre zsugorodik.
A motorok Opelekből is ismerősek, mindhárom négyhenge- res, hengerenkénti négyszelepes, DOHC-vezérlésű és Euro5-ös. Az egyetlen benzines 1,8-as (141 LE), szívócső-befecskendezéses, változó vezérlésű, a 2,0 literes közöscsöves, változó töltőgeometriás turbódízel 130 és 163 LE-vel is elérhető.
Az Autó 2011/1. számából
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...