Hírek
Ötödével nőtt a GM amerikai forgalma
A legerőteljesebb bővülést a konszern crossover-modelljei könyvelhették el.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
A General Motors (GM) amerikai autógyártó konszern márkáinak értékesítési darabszáma novemberben 21 százalékkal haladta meg a 2009 novemberében regisztrált értéket. Mind a négy fő márka (Chevrolet, Buick, GMC és Cadillac) értékesítése növekedni tudott, így a GM most abból indul ki, hogy idén is sikerül megtartani a korábban elért piaci részesedést.
A GMC óriás pickupokból 16 százalékkal, a GM márkák limuzinjaiból 17 százalékkal több talált gazdára. A legerőteljesebb bővülést a konszern crossover-modelljei könyvelhették el.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Az utolsó új Pontiacot, egy Pontiac Solstice GSX Coupe-t október végén kapta meg a gazdája, többet nem gyártják. Ezzel zárult le a GM egyik híres márkájának 84 éves története. A Pontiac nevét extravagáns sportautói tették világszerte ismertté. A márka számára a csúcspont a múlt század hatvanas évei voltak. Viszont itt követték el minden idők legrondább autóját is.
A hibás modellpolitika Csimborasszója volt a 90-es évek végén nagy körítéssel beharangozott Pontiac Aztek crossover, amelynek az eredeti elképzelés szerint vissza kellett volna szereznie az elpártolt vásárlóközönséget. Ehelyett a giccses műanyagokkal körülbástyázott jármű óriási bukás volt. Alig négy évig gyártották, de a csúnyasági versenyeken a mai napig biztos dobogós helyezése van.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...