Hírek

2010. október 29. péntek, 00:46

A BMW X3 testközelből - Újvilági

Az X3 második generációja már csaknem 2 hónapja rendelhető itthon. Most láthattuk, de még nem vezethettük az X5- és X6-szériákhoz hasonlóan az Egyesült Államokból érkező szabadidő-autót, mely tulajdonságaival akár az X5-től is csábíthat vevőket.

Ködfényszóró és legalább 17 colos alufelni mindegyik X3-hoz alapáron jár

Bő 8 cm-rel, 4,65 m-re növelt hosszával még mindig nem túlzottan nagy az X3, de ezzel utas- és csomagtere is érezhetően tágasabb lett. Utóbbi kereken 70 l-rel, így most 550, a hátsó ülések síkba döntésével 1600 l-es. Prémiumos a már közel egy éve érkezett 5-ösből ismerős műszerfal. Feltűnően nőtt a hátsó lábtér, a hátsó ülés formázásával, jelentős padlódudorával felnőtteknek csak a szélső helyeken ígérkezik kényelmesnek, de a gyáriak szerint gyerekülésből akár 3 is elfér.

A kezdeti motorpaletta mindössze egy benzines és egy turbódízel motort sorol. Ezekkel azonban mind a takarékosságot célzó, mind a sportos menetdinamikát váró vevőket tökéletesen ki tudják szolgálni a bajorok. Az X3 belépője egyelőre az xDrive20d, 184 lóerős, 2,0 l-es turbódízel, 380 Nm nyomatékkal, 8,5 másodperces 100 km/órára gyorsulással, 210 km/órás végsebességgel és

A kormánykerék bőr borítása alap, az üléseké opciós felszerelés, több árnyalatból választható

5,6 l/100 km vegyes fogyasztással, 149 (automata váltóval 147) g/km CO2-emisszióval. Az xDrvie35i, 3,0 l-es, soros hathengeres, dupla turbós (306 LE, 400 Nm) benzineshez alapáras a dízelhez opcióként kínált 8 fokozatú bolygóműves automataváltó, mely akár startstop-elektronikával is rendelhető. Az 35i 5,7 másodperc alatt katapultál 100 km/órás tempóra, végsebessége 245 km/óra, 8,8 l/100 km vegyes fogyasztása teljesítményéhez mérten abszolút kedvező.

A felárért elektromosan nyíló csomagtér-ajtó tisztességes méretű csomagteret rejt

A dízelmotorral 11 798 000, benzinessel 16 890 000 forinttól kapható X3 felszerelése motorfüggő, az erősebb motorhoz gazdagabb ellátmány társul. Kívülről legkönnyebben fémes hűtőmaszk-veséiről, 18 colos alukerekeiről ismerhető fel a dupla turbós benzines. Természetesen a dízel ellátmánya sem szerény, klímája például alapáron 2 zónás, a meghatározó kényelmi és biztonsági elemek kivétel nélkül szerepelnek.

Az opciók között (csak a fontosabbakat említve) távolságtartós tempomat, head-up display, változó áttételű sport-kormánymű, xenon fényszóró akár kanyarkövető funkcióval, kulcs nélküli nyitórendszer, adaptív lengéscsillapítás, Bluetooth-kihangosító és audio-interface (Bluetooth-streaming) egyaránt szerepel.

Comments

comments

Címkék: ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

A Vinfast és az Autobest együttműködése

A 2017-ben alapított, 2018-ban pedig az Autobest által is...

Új IVECO T-WAY, az off-road haszonjármű

Az Iveco kiegészíti Iveco Way nehézgépjármű sorozatát új off-road...

Itthon az új Lexus NX: itt a plug-in hibrid hajtás!

A márka legfontosabb modelljéből - 2014 óta - több...

Szeptembertől érkezik a Kia EV6 Magyarországra

Megtapogathattuk, beleülhettünk a Kia első tisztán elektromos hajtásra tervezett...

A Renault Trucks 2021 évi fejlesztései

Változik a dizájn, megújul a kormányoszlop, az ülések, és...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás