Hírek

2010. október 18. hétfő, 10:55

Már itthon is kapható az új Mercedes-Benz CLS - Hatékony

A korábbinál kedvezőbb alapárral, nagyobb karosszériával és utastérrel már itthon is rendelhető a vadonatúj, második generációs CLS.

Mercedes-Benz CLS – légellenállása 13%-kal jobb, mint az elődmodellé

A CLS 4,94×1,88×1,42 m-es, 2,87 m-es tengelytávú második generációja 3,5 centivel hosszabb, 0,5-tel szélesebb és eggyel alacsonyabb a korábbinál. Tengelytávja két centivel gyarapodott, utastere tágasabb és 520 l-es csomagtere is 15 l-rel nagyobb, mint volt. Ajtópaneljei könnyűfémek, de alu a gépház-, a csomagtér-tető, és a két első sárvédő is. A felfüggesztések az E-osztályból valók, elöl McPherson, hátul multilink rendszerűek, újdonság az elektromechanikus kormányszervo. A teljes CLS-kínálat startstop-elektronikás, januárban a két V6-os (CLS 350, 306 LE, és CLS 350 CDI dízel, 265 LE) érkezik elsőként,

A 3,5 cm-rel hosszabb karosszéria csomagtere 15 l-rel nagyobb, 520 literes

márciusban a négyhengeres CLS 250 CDI dízel (204 LE, vegyes fogyasztás: 5,1 l/100 km), áprilisban pedig a V8-as benzines CLS 500 (408 LE) jön. A váltók hétsebességes automaták, valamennyi kivitel hátsókerék-hajtású. LED-es és xenon főfényszórók rendelhetők, az extralistán sávtartó és holttérfigyelő is szerepel. Utóbbiak a vezető riasztása után, ha kell (az ESP-n keresztül) az átlós kerekek fékezésével irányítanak.

A friss sorozat előrendeléssel már most rendelhető, a CLS 250 CDI BlueEfficiency 17 230 000, a CLS 350 CDI BlueEfficiency 18 646 000, a CLS 350 BlueEfficiency 20 707 000 forinttól indul. Gazdag opciós ellátmányával a listaár tetemesen nőhet.

Az E-osztályéra hasonlító műszerfal több tónusú bőrözéssel készülhet
 
Az oldalsó üvegek elöl-hátul keret nélküliek
 
A 2 cm-rel növelt tengelytávval tágasabb az utastér
    

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás