Hírek

2010. szeptember 27. hétfő, 16:05

Már itthon is kapható a frissített Ford Mondeo - Családi vonásokkal

A középkategória 3 éves kedvence is megkapta az S-Max/Galaxy párosban tavasszal debtüált friss motorokat és természetesen a LED-es nappali fény sem maradt le róla.

A LED-es nappali fény csak a legmagasabb, Titanium felszereléshez jár

Kívülről kevés az újdonság. Kötelezően megújult az összes ilyenkor szokásos elem: a lökhárítók, a hűtőmaszk, enyhén módosult a motorháztető, LED-esek lettek a hátsó helyzetjelzők és a féklámpák, diódás nappali fénycsíkok csillognak az orron. Az utastérben új az ajtóburkolatok felső része, változtak a kilincsek, kicsit átrajzolták a középkonzolt, és LED-ek világítanak a plafonból, bővült a kárpitválaszték, és átalakult a műszerek rajzolata.

Immár a teljes Euro5-ös. A korábban 110 és 125 LE-vel is kínált 1,6-os alap benzinmotor szerkezetében a régi, de már csak 120 LE-vel fut, régi ismerős a 145 lovas 2,0 l-es benzines és annak E85-tel is itatható kivitele. Idén jelent meg a többi benzinmotorhoz hasonlóan csupa könnyűfém, de közvetlen befecskendezéses és a 120 lovas 1,6-oshoz hasonlóan szívó- és kipufogóoldalán is folyamatosan változó vezérlésű 2,0 l-es turbós Ecoboost-hajtómű 203 LE-vel. Most a felfrissített Mondeóban debütál ennek 240 lovas változata és hasonló műszakisággal érkezik az 1,6 l-es, 160 lóerős turbós benzines is.

A Mondeo továbbra is négy- és ötajtós, valamint kombi karosszériával készül

A közös csöves, részecskeszűrős, közteshűtős és a benzinesekhez hasonlóan hengerenkénti négyszelepes turbódízelek sorából eltűnt az 1,8-as (125 LE), immár a 2,0 l-es 115 LE-s a belépő gázolajos. Létezik 140 és 163 lovasként is, a csúcsdízel pedig az eddig 175 LE-s 2,2-es 200 lóra izmosított változata. A sebességváltók a szívóbenzinesek kivételével valamennyi motorhoz alapáron hatfokozatúak és kézik, a 2,0 l-es dízelekhez (140 és 163 LE-vel) a márka duplakuplungos, hatsebességes robotizált erőátvitele (Powershift) is megrendelhető, a turbós benzines pedig mindkét változatában csak ezzel választható. A motorsor nagy újdonsága az 1,6-os, közvetlen befecskendezéses,

Finomabbak a belső kárpitok, alapáron 7 légzsák jár

160 LE-s turbós benzinmotor (műszaki megoldásaiban a 2,0 l-es testvére), egyelőre csak hatfokozatú kéziváltóval és várhatóan év végi megjelenéssel. A 2,3-as (160 LE) négyhengeres és a 2,5 l-es öthengeres turbós benzines (220 LE) kikerült a kínálatból.

A frissített Mondeo Az Autó e héten, szeptember 30-án megjelenő számában részletesen is bemutatkozik. A friss középkategóriás alapára az 120 lóerős, 1,6 l-es benzinmotorral és négyajtós karosszériával 6 810 000 Ft.

Comments

comments

Címkék: , ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

XVI. Lotus-Retro Mobil Concours d’Elegance, 2023 Hévíz

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák feladata

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás