Hírek
Második generációjába lépett a BMW X3 - Sportosabb szabadidő
A korábbinál jóval lágyabb vonalakat kapott a méreteivel is sportosabbra hangolt szabadidő-autó.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
A ma szokásos dimenziókban nőtt az X3. A hossz 9 cm-es toldással 4,65 m, a szélesség 2,5 cm többlettel 1,88 m, a tengelytáv 1,5 cm plusszal 2,81 m, a magasság pedig ugyanennyivel csökkentve 1,66 m. Nyilvánvalóan nőtt az utastér és a csomagtér is, utóbbi a korábbi 480 helyet immár 550 l, az üléshajtás 40:20:40 arányú, a padlósíkot megtartó. Az új X3 csakis a márka már jól ismert többlamellás, változó osztásarányú, alapesetben a nyomaték 60 százalékát a hátsó kerekekhez, a többit az elülsőkhöz küldő központi osztóművel készül. Az őszi piacra lépéskor csupán egyetlen, 3,0 l-es, dupla turbós (306 LE, 400 Nm) benzinmotorral és szintén egy (2,0 l, 184 LE, 380 Nm) turbódízellel érkezik. A menetdinamika mindkettővel lenyűgöző, a benzines 5,7 s alatt ér 100 km/órára, végsebessége 245 km/óra és vegyes fogyasztása is elviselhető, 8,8 l/100 km. Utóbbi a dízellel mindössze 5,6 l/100km, a „százas sprint” 8,5 s, a végsebesség 210 km/óra. Nem kétséges, hogy az X3 slágere utóbbi lesz, alapáron kézi, opcióként automata, 6 fokozatú váltóval. A benzineshez a BMW-től már ismert 8 fokozatú bolygóműves automata jár.
![]() | ![]() | |||||||
|
|
| ||||||
![]() | ![]() | ![]() |
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...