Újautó
Teszt: Suzuki Alto 1.0 GLX AC - A Maruti visszatér
Jó másfél éve gyártják már az új Altót, de nálunk csak a nyár elején jelent meg. Átrendezheti a miniautók piacát.
Képekben
Bővebben az Az Autó 2010/7. számában olvashat a cikk témájáról!
Előnyei-hátrányai
Karosszéria, felfüggesztés | ![]() | Motor, erőátvitel | ||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
| |||||||||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Biztonság | Költségek | |||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Bővebben az Az Autó 2010/7. számában olvashat a cikk témájáról!
Adatlap: Suzuki Alto 1.0 GLX AC
Motor Soros háromhengeres, folyadékhűtéses benzinmotor, elöl keresztben beépítve. Öntöttvas blokk, könnyűfém hengerfej. Két felülfekvő, lánchajtású vezérműtengely, hengerenként négy szelep. Hengerűrtartalom: 996 cm3, furat: 73,0, löket: 79,4 mm. Sűrítési arány 11,0:1. Teljesítmény: 68 LE/50 kW (6000/min). Nyomaték: 90 Nm (4800/ min). Olajtöltés: 3 l. Hűtőfolyadék: 4,3 l. Akkumulátor: 38 Ah.
Erőátvitel Ötfokozatú kéziváltó, elsőkerék-hajtás. bowdenes működtetésű, egytárcsás, száraz tengelykapcsoló. Sebesség 1000/min. fordulatszámon ötödik fokozatban 35,3 km/h.
Felfüggesztés Elöl McPherson, hátul merev tengelyes, tekercsrugós felfüggesztés. Elöl hűtött tárcsa-, hátul dobfékek, ABS. 3,6 fordulatos fogasléces kormánymű, sebességfüggő elektromos rásegítéssel.
Karosszéria Ötajtós, négyüléses önhordó acélkaroszszéria. Saját tömeg: 855 kg-tól. Megengedett össztömeg: 1250 kg-ig. Üzemanyagtartály: 35 l.
Menetteljesítmények Gyorsulás (0–100 km/h): 14,0 s. Végsebesség: 155 km/h. Fogyasztás: város/városon kívül/vegyes: 5,5/3,8/4,4 l/100 km. Tesztátlag: 5,2 l/100 km*. CO2: 103 g/km. * Saját mérés, vegyes használatban, 1–3 személlyel, 22 és 34 Celsius-fok közötti hőmérsékleten.
Garancia, szerviz Általános garancia: 3 év vagy 100 000 km. Védőszárny-szolgáltatás: a garancia teljes idejére. Átrozsdásodás elleni garancia: 12 év. Szervizperiódus: 15 000 km vagy 1 év, olajcsere és szerviz.
A GLX AC-kivitel érdemleges tartozékai: Szervokormány, elektromos első ablakok, távirányítós központi zár, MP3-as, CD-s rádió két hangszóróval, állítható magasságú kormányoszlop, négy légzsák, belülről nyitható tanksapka és csomagtér, ABS, Isofix hátul, légkondicionáló.
Ára: 2 299 000 Ft
A tesztautó további felszerelései: Ködfényszórók elöl, tolatóradar, könnyűfém felnik, hátsó hangszórók.
Bővebben az Az Autó 2010/7. számában olvashat a cikk témájáról!
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...