2010. június 29. kedd, 09:35
Felfrissül a Ford Mondeo - Ismert eszköztárral
Minimálisan átrajzolt frontot, erőteljesebb, mégis takarékosabb motorokat kap a Ford népszerű felső-középkategóriása.
 |
 |  |
 |
A LED-es menetfény az S-Maxéhoz hasonló a Mondeón, a sportos Titanium verziók légbeömlői méhsejt-mintásak, a lámpák alakja csak a ködfényszóróknál új |
|
 |
A tavasszal frissített, padlólemeztárs S-Max/Galaxy pároshoz hasonlóan LED-es menetfényt és némileg átformált lökhárítókat, szűkebb, ráadásul akár alkalmazkodóan záródó lamellás hűtőmaszkot kap a Mondeo. Az újítások nem csupán formamutatványok, zömük a légellenállás csökkentését szolgálják. Noha a 203 lóerős EcoBoost, 2,0 l-es, közvetlen befecskendezéses és csakis 7 fokozatú, kétkuplungos robotizált váltóval társítható benzines már a mostani
 |
 |  |
 |
Nem csupán eltérő lamelláival, gazdagabb krómozásával is eltér az elegánsabb (Ghia) felszerelésű Mondeók hűtőmaszkja a többiétől |
|
 |
szériában is megjelent, ugyanez a friss Mondeóban 240 LE-vel is várható és érkezik hasonló technikai töltetű 1,6 l-es turbós benzines (~160 LE) is. A dízelek közül a 2,2 l-es 200 LE-vel várható, kisebb egyedül a 2,0 l-es szerepel majd, 115, 140 és 163 LE-vel, alapáron részecskeszűrővel. Az elektronikai arzenálban az eddig is választható távolságtartós tempomat sávelhagyást gátló és holttérfigyelő elektronikával bővül, a tempomat ezentúl beállítható maximum értékkel sebességkorlátozásra is képes, sok egyéb mellett igényesebb hifirendszerrel és automata távfény-váltóval is bővül a kora ősszel már a hazai piacon is megjelenő Mondeo extralistája.
Comments
comments