Hírek

2010. június 13. vasárnap, 20:00

Újdonságok az Opel Insigniában - A félidő félidején

Még csak másfél éve érkezett a piacra, így frissítés helyett inkább csak finomítások említhetők a középkategóriás Opelnél.

Az új 5 küllős felniket leszámítva nincs külső változás az Insignián, összkerékhajtás immár a legerősebb dízelmotorhoz is rendelhető, a gázolajosok mind csendesebbek lettek

Noha nem a kategória legnépszerűbbje, a leköszönt Vectránál jóval kelendőbb az Opel mai formanyelvét megalapozó Insignia. Sikerét nem csupán az Európa 11 piacán másodiknak, néhányon első, nálunk harmadiknak számító eladási számai jelzik, hanem csaknem 40 különféle kitüntetés is, köztük a rangos Év Autója díjjal. A gyáriak számára komoly elismerés, hogy a vevők egy része a prémiumosztályból vándorol át. Éppen ezért a 2011-es modellévtől egy kifejezetten finom, Indian Summer belső kialakítás is választható, többek között finom, mogyoró árnyalatú bőrkárpittal, ezen túlmenően a Sport és Cosmo felszereltségekhez egy fekete színvilágú Sport Edition-csomag is elérhető lesz.

A nyártól rendelhető frissített kínálatban az eddig csak a 2,0 l-es turbós (220 LE) benzineshez választható,

A gyári vonóhoroghoz a legnehezebb szituációkban is segítő vontatmánystabilizáló ESP jár

illetve az ennél nagyobb motorokhoz alapáras, adaptív, a hátsó tengelynél elektromos vezérlésű önzáró differenciálművel szerelt, az ESP-jelei alapján már a kerekek elforgása előtt reagáló, nyugodt menetben azonban az első tengelyről az üzemanyag-takarékosság érdekében automatikusan lecsatlakozó Haldex-kuplungos összkerékhajtás immár a legerősebb, 160 lóerős 2,0 CDTI motorhoz is elérhető. Ugyanakkor nem csupán ez az újdonság, az öngyújtósok az új modellévtől mind egyenletesebb járásúak és zajuk is csökkent.

A prémiumos, Indian Summer belső kialakítás mogyoró színű bőrkárpitozása az ülésekre és az ajtókra is kiterjed

Az elektronikai frissítések sorában a táblafelismerő Opel Eye rendszer már alacsonyabb tempónál is képes a sebesség- vagy előzés-korlátozó táblák műszerfalra vetítésére.

Az Opel palettáján összkerékhajtást dízelmotorral először társító Insignia kiváló vonóautónak számít. Az Insignia gyári vonóhorgához éppen ezért alapáras a vontatmánystabilizálásra is képes ESP. Ennek képességeit egy repülőtér kifutópályán mutatta be a villámos márka: az elektronika 100 km/óra feletti hirtelen sávváltáskor is hatásosan, igaz rémisztően nagy, jelentős gumifüstöléssel járó fékezéssel hozta egyenesbe az ESP nélkül minden bizonnyal könnyedén felboruló lakókocsit is.

Nyáron már csakis a friss modellévű Insigniák rendelhetők, az első dízel összkerekesek szeptember elején érkezhetnek hozzánk.

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

A Vinfast és az Autobest együttműködése

A 2017-ben alapított, 2018-ban pedig az Autobest által is...

Új IVECO T-WAY, az off-road haszonjármű

Az Iveco kiegészíti Iveco Way nehézgépjármű sorozatát új off-road...

Itthon az új Lexus NX: itt a plug-in hibrid hajtás!

A márka legfontosabb modelljéből - 2014 óta - több...

Szeptembertől érkezik a Kia EV6 Magyarországra

Megtapogathattuk, beleülhettünk a Kia első tisztán elektromos hajtásra tervezett...

A Renault Trucks 2021 évi fejlesztései

Változik a dizájn, megújul a kormányoszlop, az ülések, és...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás