Hírek
Új Citroën C4 - Az év végétől
Ez év végére ígérik a korábbinál prémiumosabb, de kevésbé egyedi alsó-középkategóriást.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Az avantgárd francia formavilág helyett már-már németes vonalakkal rajzolt 4,33×1,79×1,49 m-es karosszéria a mostani C4-esnél 5 cm-rel hosszabb, 2-vel szélesebb és 3-mal magasabb. A fejtér a korábbinál is nagyobb és nőtt a csomagtér is, 408 l-ével a kategória egyik legjobbja, ráadásul praktikusan kihasználható, szögletes formájú. Az új C4 gyakorlatilag mindent megkap, amit a Citroën ma kínál, már a gyártás kezdetén lesz 109 g/km szén-dioxid kibocsátású (1.6 HDi) dízel, majd jön a félrevezető nevű 99 g/km-es mikro-hibrid, mely valójában csak stopstart-elektronikát jelent a fedélzeten. A felszerelés-arzenál nagyvonalú: robotizált váltó, visszagurulásgátlós ESP, elektromos rögzítőfék, sávelhagyásra figyelmeztető, holttérfigyelő és parkolóhely-felmérő elektronika, valamint kanyarkövető Xenon fényszóró egyaránt szerepelhet.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
A kanyarodást az első fényszórók kormányfordulat-szerinti kapcsolódása is segítheti, különlegesség a többféle értéket megjegyző sebességtartó és –korlátozó rendszer, a középkonzoli 230 V-os csatlakozó vagy az akár masszázs-funkciós elülső üléspár. A műszerfal színe, a figyelmezető hangjelzések sora és a légkondicionáló hangolása egyaránt személyre szabható.
Az új C4-hez (egyes országokban) beépített SIM-kártyás automatikus segélyhívó-rendszer (eTouch), internetes szervizfüzet és szintén a világhálón keresztül böngészhető Eco Driving szolgáltatás is tartozhat. Egyes modellek a fogyasztást 5 százalékkal csökkentő Michelin Energy Saver abroncsokkal gördülnek ki a Citroën Mulhouse-i gyárából. A termelés már ez év végén indul, de a hazai bevezetésre lehetséges, hogy jövő év elejéig várnunk kell.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

A WTCR világkupa 2019. évi bajnoka 2022-ben az elektromos...

Magyarországon először nyílik Mercedes-Benz luxury showroom, a Pappas Auto...