Hírek
Már kapható: Citroën DS3 - Törődéssel
A Citroën prémiumos és sportos kisautója több mint tízezerféle variációban rendelhető, 3 évig, vagy legfeljebb 60 000 kilométerig teljesen ingyenes a szervizelése.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Noha már itthon is találkozhattunk a Citroën DS3-assal, most ismét vezethettük. Az április végén megjelenő lapszámunkban részletes tesztben is elemzett újdonság a mai naptól, azaz április 1-től kapható a hazai piacon. Az 1,4 VTi D-Sign alapverzió 4 190 000 forintos alapárát rögtön 200 000 forintos árkedvezmény mérsékli 3 990 000 forintra.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Különlegesség a minden DS3-ashoz járó Freedrive szolgáltatás, mely 3 éves teljes körű garanciát és védőszárny szolgáltatást, valamint ezen időszakban, 60 000 kilométeres futásteljesítményig a kopó alkatrészek cseréjét is magában foglaló teljes körű karbantartást jelent.
A DS3 1,4 VTi (95 LE), 1,6 VTi (120 LE), 1,6 THP (155 LE) és 1,6 HDi (90 és 110 LE) motorpalettájáról a legerősebb verzióval két versenypilóta, Bútor Róbert és Talmácsi Gábor is megismerkedhetett, A bajnokok a Kakucs Ringen tett körök után így nyilatkoztak a Citroën DS3 1.6 THP (155 LE) változatáról:
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Bútor Róbert, CITROËN TOTAL Rally Team (1-es rajtszámú DS3, piros karosszéria – fehér tető) „Amint beszálltam, kikapcsoltam az ESP-t, hogy valóban érezzem, mit tud a DS3. Most még csak az utcai verziót tesztelhettem, de ezen is érezhető, hogy a majdani versenyautó alapjai tökéletesek. Nagyon jól fordul, könnyen irányítható, és annak ellenére, hogy szakadt az eső, és a tapadás a minimumra csökkent, az autót végig a belső íven tudtam tartani. A 155 lovas THP motor rugalmas, és teljesítménye tökéletesen megfelel még egy sportos vezetőnek is. Gyors, pontos és fiatalos. Ráadásul a minőségérzet abszolút prémium. Alig várom, hogy lássam a versenyváltozatot, amely a 2011-es ralivilágbajnokságon indul! És persze még ennél is jobban szeretném, ha a magyar bajnokságon jövőre már egy DS3-assal versenyezhetnék…”
Talmácsi Gábor, a Fimmco Speedup Team versenyzője, 2007 MotoGP világbajnoka a 125 cm3-es kategóriában (2-es rajtszám, akárcsak idén a MotoGP-ben, a Kakucs Ringen sárga karosszéria, fekete tető és felnik)
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
„Nagyon jók a tapasztalataim a DS3-assal! Vezettem már normál utcai körülmények között, de itt, zárt pályán a harapós oldalát is megmutathatta az autó. Kiváló volt az elektronika, az EPS nem hagyta, hogy keresztbe álljak! Már-már azt mondanám, majdnem versenyautó: sportosan vezethető, feszesek a futóművei, és gyönyörűen tartja az ívet.”
Az alaphelyzetben is gazdagon felszerelt, 6 légzsákos, kitörésgátlós DS3 temérdek kényelmi, valamint külső és belső kiegészítővel öltöztethető fel. Ha csak játékként is, de a modell weboldalán látványosan állítható össze egy-egy sajátos konfiguráció.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...