Bemutatók
Bemutató: Hyundai ix35 - Névváltó
A gyári leírás folyékony szobornak dicséri a Tucson Európába ix35 néven érkező utódját. Sok újdonságot hoz, új motorokat és öt év garanciát.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Szépen növekednek a Hyundai eladásai, tavaly a Kiával együtt a világ negyedik legnagyobb gyártójává emelkedett. Az alsó-középméretű szabadidő-autók piaca is bővül, sokan a magasabb kategóriákból szállnak alá, időszerű a hatéves Tucson cseréje.
A „folyékony szobor” kifejezés a csereautó ix35 íveire, kupés vonalvezetésére utal. Európai formatervű, szlovákiai gyártású, új padlólemeze idővel megjelenik az (i30 és c’eed fémjelezte) alsó-középkategória valamennyi Hyundai- és Kia-modelljében. Márkaáltalánossá válnak a hajlított alaki jegyek, legfeltűnőbben a hatszögöt formáló hűtőmaszk.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Az új padlólemezzel sem sokat változott az elülső felfüggesztés. Az ottani McPherson és az új hátsó több lengőkaros könnyűfém segédalvázhoz kapcsolódik.
A kezdeti felhozatal csak kétliteres motorokból áll. A 163 lóerős benzinmotor a szívó- és a kipufogóoldalon is változó szelepvezérlésű, változó a szívócső hossza is. Õszre ígérik az 1,6-osból kifejlődő közvetlen befecskendezésű GDI-erőforrást, alacsony fogyasztással és környezeti teherrel. A 140 lóerős GDI stopstart automatikával 149 g/km CO2-kibocsátású. Tíz grammal ér ez alá az ugyancsak őszre várható 1,7-es turbódízel. A tavaszi kínálattal az 1800 bar csúcsnyomáson befecskendező 2,0 literes CRDi érkezik, 184 és 136 lóerős teljesítménnyel, elektronikus szabályozású, változó geometriájú turbóval.
Bővebben az Az Autó 2010/3. számában olvashat a cikk témájáról!
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...