Videók
Porsche 911 GT3 R Hybrid - Hibridverseny
A Porsche nem elégedett a legmodernebb akkuk kapacitásával, és töltés-kisütési jellemzőivel sem, így lendkerekes hibridet épített egyelőre csak versenycélokra.
Kívülről 911 GT3 R, belül hibrid. A főmotor továbbra is a hátra hajtó 4,0 l-es, változó vezérlésű, hathengeres (480 LE) boxer, de az első kerekekhez egy-egy (81,6 LE-s) villanymotort is telepítettek, fékezéskor ezek áramával generátorüzemben
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
akár 40 000/perc fordulatszámig pörgetnek egy lendkereket, a vezető mellett, bent az utastérben. Az első kerekek innen a hajtóerőt (a lendkerék generátorán keresztül) 6-8 másodpercig kaphatják vissza, összességében 163,2 LE teljesítménnyel. A „lehívást” a pilóta szabályozza. Az első bevetés május közepén nürburgringi 24 órás futamon várható.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...