Bemutatók

2009. december 4. péntek, 11:52

Bemutató: Renault Fluence - Hátul ütős

Itt a lépcsőshátú Mégane.

A Fluence alapesetben 15, 16 vagy 17 colos kerekeket hord, a sportváltozat 19 colosokat. Az értékesítés novemberben indult Törökországban, Romániában és Oroszországban, később a világ több mint 80 országába szállítják

A Fluence – elődeitől eltérően – nem csupán hátsójában tér el a Mégane-család többi tagjától. A törökországi Bursában gyártják, s önálló modellként kerül a palettára. Más az orra is, az elülső sárvédők és a motorháztető alig változott, de a lökhárító, a hűtőmaszk és a lámpák szembetűnően átalakultak, a Mégane-rokonság azonban így is egyértelmű. A hossz és tengelytáv az előző generációhoz hasonlóan jóval nagyobb, mint az ötajtós Mégane-é (4295 helyett 4620 mm), hiszen a kombi 2702 mm-es tengelytávú padlólemezén áll. Ennek megfelelően hátul szellős a lábtér. Az utastérben nincs meglepetés: Mégane-örökség a puha, érdes felületű műszerfalborítás, a többféle árnyalatban rendelhető kárpitozás, a klíma- és rádióegységen sorakozó apró gombok és a kerek órákból álló műszerfal. Bőséggel akad rakodóhely a fedélzeten (összesen több mint 23 liternyi), a csomagtartó 530 literes, ezzel a kategória élmezőnyébe tartozik. A rakodóperem nem magas (727 mm), az egy méter széles utat nyitó fedél a lapos hátsó szélvédő miatt nem túl mély „szájat” takar. A második sor üléstámlái aszimmetrikus osztással dönthetők, a csomagtartó-utastér átjáró kissé keskeny.

 

A lámpákat kettéosztja a fedél, az övvonal magasra ível fel. Az autó anyagainak 95 százaléka újrahasznosítható
 
A zsanérok belógnak a hasznos térbe, a hátsó üléstámlákig 1025 mm-es a raktérhossz.
 
A hátsó sorban csak a támlák hajthatók le
    

Bővebben az Az Autó 2009/12. számában olvashat a cikk témájáról!

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Oktatás a Magyar Autóklub vezetéstechnikai pályáján (x)

Hasznos és élményekkel teli programmal vár mindenkit a MAK...

Ecobest Challenge 2021, Electrified by Vinfast

Az Autobest idén is megrendezte Spanyolországban a nagy villanyautó-tesztjét.

Mutatjuk az Autobest 2022 döntőseit!

Döntött a zsűri, ez a hat modell maradt versenyben...

Háromféle hibrid hajtáslánc elérhető a Suzukinál

Egyre több vásárló érdeklődik a hibrid meghajtású modellek iránt,...

A Vinfast és az Autobest együttműködése

A 2017-ben alapított, 2018-ban pedig az Autobest által is...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás