Hírek
Tavasszal jön az Alfa 147 utódja - Ismét Giulietta
Jövő év márciusában, a Genfi Autószalonon mutatkozik be a korábban Milano néven várt 147-utód.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Jövőre csaknem tíz év után megy nyugdíjba a 147. A nála 13 cm-rel hosszabb (4,35×1,8×1,46 m-es) Milano az első gyári képeken csak ötajtós formában látható és vélhető is, hogy a háromajtós szerep megmarad a kisebb MiTónak.
A szélesség 7, a magasság 2, a (2,63 m-es) tengelytáv pedig 8,5 cm-rel nőtt, a 350 l-es csomagtér 60 l-rel öblösebb. A motorpaletta csakis turbós és Euro5-normás egységeket ígér, kezdetben két benzines (1,4 TB, 120 LE és 1,4 TB Multiair, 170 LE) és két dízel (1,6 JTDm, 105 LE és 2,0 JTDm, 170 LE) szerepel, idővel jön a Quadrifoglio Verde (négylevelű lóherével jelölt) csúcskivitel a 159-ben ez évben debütált 1750 TBi (235 LE) motorral.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
A gyáriak 5 csillagos EuroNCAP töréstesztet ígérnek, a vészesetben az elektromos kormány rásegítésébe is beleszóló, az optimális ív felé terelő kitörésgátló alapáras, egyes verziókhoz elektromos fék-differenciálzár is jár. A MiTo után itt is megjelenik a motor-karakterisztika mellett a kormányzás és a gázpedál érzékenységét is hangoló menetdinamikai kapcsoló. A Giulietta nem sokkal debütálása után, már jövő tavasszal piacra lép.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...