Újautó
Teszt: Skoda Yeti 2.0 CR TDI 4×4 Experience - Jó nyomon?
Először merészkedik a szabadidő-autók piacára a Skoda.
Képekben
Bővebben az Az Autó 2009/11. számában olvashat a cikk témájáról!
Előnyei-hátrányai
Karosszéria, felfüggesztés | ![]() | Motor, erőátvitel | ||||||||||||||||||||||||||||
|
|
| ||||||||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||
Biztonság | Költségek | |||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Bővebben az Az Autó 2009/11. számában olvashat a cikk témájáról!
Műszaki adatok
Motor Soros négyhengeres, négyütemű, közös csöves változó turbógeometriás dízelmotor, elöl keresztben beépítve. Két felülfekvő vezérműtengely, hengerenként négy szelep. Könnyűfém hengerfej, acélblokk. Hengerűrtartalom: 1968 cm3, furat: 81,0 mm, löket: 95,5 mm. Sűrítési arány: 16,5:1. Teljesítmény: 140 LE/103 kW (4200/min). Nyomaték: 320 Nm (1750–2500/min). Olajtöltés: 4,3 l. Hűtőfolyadék mennyisége: 8,7 l. Akkumulátor: 12 V 61 Ah.
Erőátvitel Hatfokozatú kéziváltó, hidraulikus működtetésű egytárcsás száraz tengelykapcsoló. Haldex kuplungos összkerékhajtás. Sebesség 1000/min fordulatszámon hatodik fokozatban 55 km/h. Felfüggesztés: Elöl McPherson-, hátul oldalanként több lengőkaros felfüggesztés, spirálrugók, kanyarstabilizátorral. Elöl hűtött, hátul tömör tárcsafékek, ESP. Háromfordulatos, fogasléces kormánymű, elektromechanikus szervorásegítéssel.
Karosszéria Ötajtós, ötüléses önhordó acélkarosszéria. Saját tömeg: 1545 kg. Megengedett össztömeg: 2090 kg. Üzemanyagtartály: 60 l.
Menetteljesítmények Gyorsulás (0–100 km/h): 9,9 s. Végsebesség: 190 km/h. Fogyasztás: város/városon kívül/vegyes: 7,6/5,2/6,1 l/100 km. Tesztátlag: 7,2 l/100 km*. CO2: 159 g/km. * Saját mérés, főleg országúton, két személlyel, +25 és +28 Celsius-fok közötti hőmérsékleten Garancia, szerviz: Általános garancia és fényezési jótállás: 3 év vagy 150 000 km, védőszárny-szolgáltatás: 2 év, átrozsdásodás elleni garancia: 10 év, szervizperiódus, olajcsere: rugalmas, maximum 30 000 km vagy 2 év.
A 140 LE-s 2.0 CR TDI 4×4 alapkivitel (Ambition) lényegesebb tartozékai ESP, Off Road asszisztens, vezető- és utasoldali légzsák, elülső oldallégzsákok, elülső függönylégzsákok, vezetői térdlégzsák, hárompontos biztonsági öv és állítható magasságú fejtámla valamennyi üléshez, négy irányban állítható szervokormány, állítható magasságú elülső ülések, elektromos tükörállítás, elektromos elülső-hátsó ablakemelők, távirányítós központi zár, hátsó Isofix-rögzítés, többféleképpen állítható hátsó ülés, automata légkondicionáló, középső kartámasz elöl, MP3-as rádió, ködfényszórók, fedélzeti számítógép, tolatóradar, távirányítós központi zár, 16 colos könnyűfém keréktárcsák, multifunkciós bőrkormány.
Ára: 6 939 250 Ft
Az Experience-kivitelű tesztautó további érdemleges felszerelései Kétzónás automata légkondicionáló, bixenon fényszórók, adaptív világítás, kanyarkövető ködfényszórók, esőérzékelő, hegymenetasszisztens, deréktámaszok elöl, 17 colos könnyűfém keréktárcsák, tempomat, acél szükségpótkerék (16 250 Ft), fej- és oldallégzsák hátul (83 750 Ft), Annapurna könnyűfém felnik (28 750 Ft), panoráma napfénytető (297 500 Ft), parkolóradar elöl és parkolóasszisztens (148 750 Ft), érintőképernyős rádió (80 000 Ft), ezüstszürke tetőléc (21 250 Ft).
Ára: 7 965 500 Ft
Bővebben az Az Autó 2009/11. számában olvashat a cikk témájáról!
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...