Hírek
Interbrand-BusinessWeek márkarangsor - Feltörőben a Hyundai
A márkák rangsorán több patinás autógyártót is megelőzött az 1967-ben alapított koreai márka.
A Interbrand és a BusinessWeek által az Egyesült Államokban szerkesztett „2009 Legjobb Globális Márkái” felmérésen a Hyundai az autóiparban átlagos 7,9 százalékos márkaérték-csökkenéssel szemben mindössze 5 százalékkal vesztett értékéből, így a rangsoron három helyet lépett előre. A 2005-ben a lista 84. helyén debütált koreai márka idén az összesített rangsoron a 69., az autómárkák között a 8. helyen végzett, így a Porchét, a Ferrarit és a Lexust, a tömeggyártók közül pedig a Nissan és a GM összes márkáját is megelőzte.
Interbrand rangsor, 2009 | ||||
Autóipari rangsor | Márka | Márkaérték (Milliárd USD) | Változás 2008-2009 | Top 100 Rangsor |
1 | Toyota | 31,3 | -8% | 8 |
2 | Mercedes-Benz | 23,9 | -7% | 12 |
3 | BMW | 21,7 | -7% | 15 |
4 | Honda | 17,8 | -7% | 18 |
5 | Ford | 7,0 | -11% | 49 |
6 | VW | 6,5 | -8% | 55 |
7 | Audi | 5,0 | -7% | 65 |
8 | Hyundai | 4,6 | -5% | 69 |
9 | Porsche | 4,2 | -8% | 74 |
10 | Ferrari | 3,5 | 0% | 88 |
11 | Lexus | 3,15 | -12% | 96 |
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...