Újautó
Tesztnapló: Infiniti G37 S - Megtapad
Nissan prémiumkicsúcsosodás az Infiniti erőteljes sportszedánja.
Tesztnapló: Infiniti G37 S
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Kényelmes limuzin, sportos tulajdonságokkal. Az amerikai ízlésű japán autó Európában a hivatalos forgalmazás újdonsága.
Karosszéria, utastér A sportos-elegáns, kissé alacsony utastér kialakítása a megszokott rendet követi. Finomak az anyagok, példás a kidolgozás. A műszerfal áttekinthető, az elülső rész dísze a többdimenziós középkonzol. Szellemes módon a napellenzőkből további lapok húzhatók ki, hogy az árnyékolás középen összeérhessen. Multifunkciós a kényelmes vezetőülés: elektromosan állítható, fűthető, hosszú lapja 3 cm-rel, kézzel megnyújtható. Külön kapcsolóval szabályozhatók a lapot és a támlát keretező oldaltámaszok. Az elektromosan pumpálható támaszok alakra és alkalomra formázhatók, határozottan tarthatnak, vagy lazán elengedhetnek. A kormány és a középkonzol sok kapcsolója között rövid idő alatt el lehet igazodni. A kulcs nélküli, nyomógombos indításhoz a féket és a kuplungpedált is taposni kell. Széles a kardánbox, benne mély a tároló, hagyományos a kézifékkar. Nincs sok pakolóüreg. Az oszlopok elöl kissé, hátul határozottan vaskosak, a tükrök széles képet mutatnak.
A hátsó sor igazából kétszemélyes a magas és széles padlóhullám két oldalán. Terpesztartásra nincs hely, az első ülés alá szűkösen férnek be a lábfejek. A térdek előtt van tér bőven. Az ereszkedő tető alatt kissé szorong a magas utas. Az ülés hoszszú, a két szélen fotelszerű. A háttámlák dőlése külön-külön állítható, lefektetni nem lehet őket. Az utastérhez a sílécnyílás az egyetlen kapcsolat. A csomagtér nyílása alacsony, a raktér magas és rövid. A kerékjáratok között leszűkül az oldaltávolság, a padló sík.
Motor, erőátvitel Az erőteljes motor a Nissan Z-sorozatból ismerős. Mélyről, 2000 alól gyorsít, 3000-től vehemensen, egészen a 7000-es fordulatig az ülésbe nyomva tart. Közben megacélosodik a hangja, nem erős, de karakteres, egyébként csöndes. A hatfokozatú kéziváltó karja határozott vezetésű. Alig lehet rossz helyre kapcsolni, a motor nyomatéka szinte mindenhonnan képes gyorsítani. Alapjáraton kissé reszket a váltókar. Méltatlan a hátramenet izomból lenyomós kapcsolása.
Bővebben az Az Autó 2009/9. számában olvashat a cikk témájáról!
Előnyei-hátrányai
Előnyei | Hátrányai | ||||||||||||||||||||
|
|
Bővebben az Az Autó 2009/9. számában olvashat a cikk témájáról!
Műszaki adatok
Hathengeres V-motor elöl, hosszában beépítve. Hengerenkénti négyszelepes könynyűfém benzinmotor, változó szelepvezérlés. Hengerűrtartalom: 3696 cm3. Furat: 95,5, löket: 86 mm. Teljesítmény: 320 LE/235 kW (7000/ min). Nyomaték: 360 Nm (5200/min). Hatfokozatú kéziváltó, hátsókerék-hajtás. Elöl kettős keresztlengőkarok, hátul összetett karrendszerű felfüggesztés segédvázon. Elöl-hátul hűtött tárcsafékek, ABS, ESP. Gumiméret: 225/50 R18. Csomagtér: 450 l. Üzemanyagtartály: 80 l. Hosszúság x szélesség x magasság: 4770x1770x1450 mm. Tengelytáv: 2850 mm. Gyorsulás (0–100 km/h): 5,8 s. Végsebesség: 250 km/h. Fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 15,2/7,8/10,5 l/100 km. CO2: 249 g/km. Tesztátlag: 13,6 l/100 km. Garancia: 3 év, vagy 100 000 km általános, 12 év átrozsdásodás elleni. Védőszárny-szolgáltatás: a garancia teljes idejére. Olajcsere-periódus: 20 000 km.
Ára: 15 356 000 Ft
Bővebben az Az Autó 2009/9. számában olvashat a cikk témájáról!
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...