Újautó
Teszt: Peugeot 3008 1.6 VTi Premium - Egy test – egy lélek
Nemcsak a Peugeot-családban, de az alsó-középkategóriában is új játékteret nyithat a 3008-as.
Képekben
Bővebben az Az Autó 2009/8. számában olvashat a cikk témájáról!
Előnyei-hátrányai
Karosszéria, felfüggesztés | ![]() | Motor, erőátvitel | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Biztonság | Költségek | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Bővebben az Az Autó 2009/8. számában olvashat a cikk témájáról!
Műszaki adatok
Motor: Folyadékhűtéses, soros négyhengeres benzinmotor. Két lánchajtású vezértengely, hengerenkénti négy szelep. Könnyűfém hengerfej és blokk. Hengerűrtartalom: 1598 cm3, furat: 77,0 mm, löket: 85,3 mm. Sűrítési arány: 10,8:1. Teljesítmény: 120 LE/88 kW (6000/min). Nyomaték: 160 Nm (4250/min). Olajtöltés: 4,25 l. Hűtővíz: 6,0 l. Akkumulátor: 12 V 60 Ah.
Erőátvitel: Ötfokozatú kéziváltó, hidraulikus működtetésű tengelykapcsoló. Elsőkerék-hajtás. Sebesség 1000-es fordulatszámon ötödikben: 33 km/h. Felfüggesztés: Elöl McPherson, hátul csatolt hosszanti lengőkarok spirálrugókkal. Elöl-hátul tárcsafék. Fogasléces kormánymű, elektrohidraulikus rásegítéssel.
Karosszéria: Ötajtós, ötüléses önhordó acélkarosszéria. Saját tömeg: 1399 kg-tól. Megengedett össztömeg: 2020 kg. Üzemanyagtartály: 60 l.
Menetteljesítmények: Gyorsulás (0–100 km/h): 11,8 s. Végsebesség: 185 km/h. Fogyasztás: város/városon kívül/vegyes: 10,0/5,8/7,3 l/100 km. Tesztátlag: 11,5 l/100 km.* CO2: 168 g/km. * Saját mérés, vegyes, de főképpen városi használatban, egy-két személlyel, 17–35 Celsius-fok hőmérsékleten
Garancia, szerviz: Általános: 2 év km-korlátozás nélkül. Átrozsdásodás elleni: 12 év. Fényezési: 3 év. Védőszárny: 2 év. Szervizperiódus, olajcsere: 30 000 km vagy 2 év.
Az alapváltozat (Comfort Pack 1.6 VTi 120 LE) lényegesebb szerelvényei: Kitörésgátló, pánikfék, elektronikus kézifék, visszagurulás-gátló, hat légzsák, Isofix, két síkban állítható kormány, állítható vezetőülés-magasság, háromszintes csomagtér, bőrözött kormány, elektromos tükrök és üvegek elöl, első könyöktámasz (hűthető tárolóval), klíma, síalagút, aszimmetrikus ülésdöntés, sötétített hátsó üveg, kormányoszlopról vezérelhető rádió-CD-MP3, hat hangszóróval.
Ára: 5 190 000 Ft
A tesztautó (Premium) többlettartozékai: Ködfényszórók, rádióvezérelt központi zár, állítható magasságú utasülés, hő- és hangszigetelt szélvédő, kétzónás automatikus klíma, automata fényszórók, ablaktörlők és ablakok, sötétített hátsó oldalablakok, kivehető zseblámpa, hátsó olvasólámpák, USB (zenei) csatlakozó, 17-es könnyűfém kerekek.
Ára: 5 720 000 Ft
Bővebben az Az Autó 2009/8. számában olvashat a cikk témájáról!
Videó
Bővebben az Az Autó 2009/8. számában olvashat a cikk témájáról!
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...