Újautó

2009. július 21. kedd, 12:55

Pikoló: Citroën Berlingo 1.6 HDi FAP Multispace - Héthelyű

Küldetését kiteljesítve, immár hét üléssel várja a családokat a Citroën Berlingo/ Peugeot Partner duó.

Pikoló

Szupertengelytávon, akár három sor üléssel, divatos fizimiskával. Nézze meg videón is!

Az egyterűek méretével lényegesen olcsóbban konkuráló, franciák alapította legcsaládibb osztály továbbfejlődött. A praktikum maradt: a második fokozattól két tolóajtó, magas, széles beltér, hatalmasra bővíthető csomagtér, és ami merőben új, hét ülés, a jelleghez igazodó igényes kidolgozással és anyagokkal. Az állítható magasságú, komfortosra formázott üléssel és a két irányban állítható kormánnyal jó a vezetési helyzet, átlátható magasságból, a műszerfalra tett váltókarral, praktikus helykihasználással, sok, még fej feletti rakodási lehetőséggel is. Megfelelő lábhely a második sorban, az első támlákról kis asztalok csaphatók le, szűk,  de felnőttnek is használható a lábtér a harmadik sorban, előtte az ülések egy kézzel hajthatók előre, a hárompontos öves leghátsó ülések is jól elérhetők.

Célirányos, „ipari” belső, jó kilátással

Csomagtér nincs mögöttük, nagyon egyszerű összehajtott előrehajtásukkal, illetve kiemelésükkel ellenben 3000 liter a raktér. Hatalmas ajtaja a levegő kiszorítása miatt nehezen záródik. Rakodóhelyek vannak a padlólemezben, kívülről alatta pedig teljes értékű pótkerék. A motor nagyon élvezetesen takarékos (városi átlag 9,7 l/100 km), nyomatékos, jellegéhez halk, részecskeszűrős, jó, de sajnos csak ötfokozatú váltóval, finom kezelőszervekkel. A felfüggesztések kényelmesek, célratörően hangolt kanyarodási tulajdonságokkal. Igen gazdag a felszereltség, bár a kitörésgátló a tesztautó extrája. Az ötüléses Berlingo 240 000 forintért egészíthető ki a két pluszüléssel.                      

S. P.

Az Autó 2009/6. számából

Videoteszt

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom: 1560 cm3; teljesítmény: 110 LE/80 kW (4000/min); nyomaték: 260 Nm (1750/min); gyorsulás (0–100 km/h) 14,0 s; végsebesség: 173 km/h; fogyasztás (város/ városon kívül/vegyes): 6,8/4,9/5,6 l/100 l/100 km; CO2: 147 g/km; felfüggesztés: elöl McPherson-, hátul hosszanti csatolt lengőkarok spirálrugókkal; elöl-hátul tárcsafékek; gumik: 205/65 R16; hosszúság x szélesség x magasság: 438x181x180 cm; tengelytáv: 273 cm; csomagtér: 517–3000 l.

Ára: 4 710 000 Ft

Az Autó 2009/6. számából

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Indul a Hangos Az Autó!

Idén 30. évfolyamába lépett Az Autó, az autóslap, és...

Bemutatkozik a Hangos Az Autó

Bemutatkozik a Hangos Az Autó, kiadónk podcast adása. Érdekli,...

Munkába állt az első elektromos Renault Trucks D

Az akkumulátoros elektromos járműveket már Európa-szerte alkalmazzák a városi...

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest immár 32 tagú zsűrije a tisztán elektromos...

Oktatás a Magyar Autóklub vezetéstechnikai pályáján (x)

Hasznos és élményekkel teli programmal vár mindenkit a MAK...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás