Hírek

2009. július 14. kedd, 16:44

Mercedes-Benz E 63 AMG - Kötelező kör

A válságban még az E-osztály AMG változata is spórol. Teljesítménye 11 lóerővel komolyabb a korábbinál, fogyasztása ugyanakkor 12 százalékkal szerényebb.

Az E-osztály többi tagjától különböző az egyenes nappali fény, a hasmagasság 23 mm-rel szerényebb, nem csak a fogyasztás rekorder, a 11,3 méteres fordulókör is bámulatos az alapáras 18 colos felnikkel. Még több kép a fotógalériában!

Vegyes érték szerint 12,6 l/100 kilométeres fogyasztásával az 500 lóerő feletti mezőny legtakarékosabbja az új E 63 AMG. A 6,2 l-es V8-asából 525 lóerőt és 630 Nm-t préselő AMG 7 fokozatú, elektromos kapcsolóval dirigálható váltója takarékos üzemet célzó, sportos, fokozottan sportos és manuális üzemmódot egyaránt ismer. Menetstabilizáló elektronikája kétféle intenzitású felügyeletet és akár kikapcsolhatóságot is kínál.

A menetteljesítmények az előző generációéval egyezőek, konstans a 4,5 másodperces 100 kilométer/órára gyorsulás és a végsebesség 250 km/órás elektronikus korlátja. A felfüggesztés elektromos (Comfort, Sport és Sport-plus hangolást kínáló) lengéscsillapítókat, elöl hagyományos acél tekercs-, hátul állandó hasmagasságot adó légrugókat vet be. A 23 mm-rel ültetett E 63 AMG nyomtávja 56 mm-t nőtt, az első sárvédők oldalanként 17 mm-t vállasodtak. Sok más mellett alapáras a fénydiódás nappali-fény, az elöl 255/40 R18, hátul 285/35 R18 abroncsokat hordozó 18 colos könnyűfém felnikészlet és a bőr kárpitozás. Felárért egyebek mellett 19 colos alufelnik, kerámia féktárcsák és önzáró differenciálmű egyaránt elérhető.

A váltókar elektromos, a bőrkárpitozás alapáras az E 63 AMG-ben. A hétfokozatú automata természetesen versenyautósan, a kormánykerékről is kapcsolható
 
Régi ismerős az AMG 6,2 l-es, továbbra is kézzel épített AMG blokk, mely most olyan erős mint az óriás S-osztályban: 525 lóerős
 
Kipufogóvégből természetesen négy jár, a lökhárító hátul is különbözik a többi E-étől
    

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 4. rész

A 4. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Michelisz Norbi idén két sorozatban is versenyez

A WTCR világkupa 2019. évi bajnoka 2022-ben az elektromos...

Hangos Az Autó! – 3. rész

A 3. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Luxus a luxusban – Pappas Showroom a Matild Palace-ban

Magyarországon először nyílik Mercedes-Benz luxury showroom, a Pappas Auto...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás