2009. június 2. kedd, 17:05
IV. Lotus-Retro Mobil Concours d’Elegance - Lehet még fokozni?
Nehéz lesz jövőre felülmúlni a negyedik alkalommal rendezett Lotus-Retro Mobil Concours d’Elegance idős- és luxusautó szépségverseny sikerét.
Képekben
 |
 |  |
 |
A szombat hagyományos programja a Hévíz-Keszthely-Hévíz felvonulás |
|
 |
Már első alkalommal, 2006-ban is nagy sikerrel zárult az itthon csaknem fél évszázadnyi szünet után szerkesztőségünk és a hévízi Rogner Hotel&Spa Lotus Therme, azaz az egyetlen ötcsillagos hazai wellness-szálló által feltámasztott autós tárasági esemény. A siker és a népszerűség évről évre fokozódik, idén mégis azt éreztük, a rendezvény sikerét és persze autó-felhozatalát nehéz lesz jövőre felülmúlni.
A több mint 50 veteránautót csaknem 20 mai luxusautó, köztük a vadonatúj és itthon eddig sosem látott Nissan GT-R fűszerezte a főszponzor,
 |
 |  |
 |
A „Best of show”, azaz a közönség díját az 1911-es Opel Torpedóval Keller László nyerte |
|
 |
Nissan Sales Central&Eastern Europe jóvoltából. A szintén friss Nissan 370 Z mellett a Z-Club Hungary tagjai által a széria összes korábbi generációja is megjelent.
A szombati Hévíz-Keszthely-Hévíz régiparádé, azaz autós felvonulás után a legfőbb szenzációt a vasárnapi közönségnap jelentette. Az autók mellett gazdáik is sok nézőt vonzottak: az autókról és felújításukról érdekes történeteket regéltek s a vadabb példányok motorjait is ők túráztatták. Bőven volt szenzáció! A hangélményekről hamarosan érkező videónk, a díjazottakról fotógalériánk tudósít.
 |  |  |  |  |
A vasárnapi közönségnapra több, mint 3000 látogató érkezett |
| | A Nissan Sales Central&Eastern Europe a vadonatúj Nissan GT-R-t és Nissan 370 Z-t, a Z-Club Hungary a Z-sorozat korábbi nemzedékeit hozta |
| | Nagy Zsolt, illetve a környebányai Motor Classic második éve nyeri a legszebb kabrió díját, tavaly egy gyönyörű Mercedes-Benz 190 SL, idén egy még különlegesebb 300 SL remekelt |
|
| |  | | |
 |  |  |  |  |
Az 1955-ig gyártott autók díjazottja: Bentley MK6, 1948 (Margitay Gyula) |
| | Az 1965-ig gyártott autók díjazottja: Jaguar XK 150 3.8, 1960 (Szegvári Viktor) |
| | Az 1979-ig gyártott autók díjazottja: Aston Martin V8, 1977 (Takács Imre) |
|
| |  | | |

| |  | | 
|
A legszebb volt szocialista országbeli autó: Csajka, Gaz-13, 1976 (Tóth Zoltán) |
| | A legszebb küllős kerekű autó: Opel Torpedo, 1911 (Keller László) |
| | A legszebb eredeti állapotú autó: Mercedes-Benz 300 SL Gullwing, 1956 (Polgár Árpád) |
|
| |  | | |

| |  | | 
|
A legszebb enteriőr díja, a legszebb belterű autó: Mercedes-Benz 190 SL, 1955 (Meizl Ottó) |
| | A legszebb olasz autó: Fiat 1500 Viotti, 1937 (Litter László) |
| | A legszebb német autó: Mercedes Adenauer, 1953 (Pro-Mész ZRt) |
|
| |  | | |

| |  | | 
|
A legszebb francia autó: Peugeot 404 Coupé, 1967 (Pásztor Tamás) |
| | A legszebb angol autó: MGB GT 3.5 V8 Sebring, 1979 (Kalauz Sándor) |
| | A legszebb ázsiai autó: Datsun Fairlady 260 Z, 1976 (Oplasznik Gusztáv) |
|
| |  | | |
 |  |  |  |  |
A legszebb USA autó: Ford Mustang Fastback GTA, 1967 (Ramon Etienne Loeffen) |
| | A legszebb sárvédő díja: MG TF, 1953 (Sárdi Zoltán) |
| | A legszebb hűtőmaszk díja: Rolls Royce Golf Salon, 1935 (Varga Jenő) |
|
| |  | | |

| |  | | 
|
A Retro Mobil szerkesztőségének különdíja: BMW Isetta 600, 1957 (Dr. Solymosi Tünde) |
| | A Nissan Sales Central & Eastern Europe – főszponzor – különdíja a legszebb ázsiainak választott Datsunt illette |
| | Vértes Árpád, Hévíz város polgármesterének különdíja I.: Skoda OctaviaCombi, 1969 (Lakos Tibor) |
|
| |  | | |

| |  | | 
|
Vértes Árpád, Hévíz város polgármesterének különdíja II.: Jaguar E-Type Serie III Cabrio, 1973 (Karaszi Zsigmond) |
| | Vértes Árpád, Hévíz város polgármesterének különdíja III.: Chevrolet Custom 10 Pick-up, 1971 (Gmelin Andreas) |
| | Vértes Árpád, Hévíz város polgármesterének különdíja IV.: Maserati Indy 4900, 1973 (Horváth Attila) |
|
| |  | | |
További képeink
Videón
Ízelítő a korábbi évekből
Ízelítő a korábbi évekből:
Comments
comments