Hírek
Elkelt az Opel - Marad a villám
Az üzlet minden részlete még nem ismert, a vevők, és a GM jövőbeli partnerei már biztosnak tekinthetők.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
A Fiat korábbi ajánlata 10 000 Opel-munkahely megszüntetéséről szólt, a végül győztes kanadai-osztrák autóipari beszállító óriás, a Magna csoport azonban 10 százalék alatti, azaz 2500 fős leépítést ígért s nem utolsó sorban 500-700 millió eurót is ajánlott az Opelért. A részvényekért nem önállóan indult a Magna, partnere az orosz Sibirbank és a Gaz teherautógyárat képviselő Oleg Deripaska – nem titkoltan reménykedik az Opel Oroszország felé való terjeszkedésében. Az Opel új tulajdonarányai még nem teljesen tisztázottak, a tervek szerint 35 százalék marad a General Motorsnál, 10 százalék az alkalmazottaké, az új tulajdonosok közül vélhetően a 1,5 milliárd eurós támogatást adó német kormány kaphatja a legnagyobb részt. Peer Steinbruck, német pénzügyminiszter a General Motors, és a Magna vezetőivel folytatott éjszakába nyúló tárgyalás után úgy nyilatkozott, hogy bár az összes kockázatot nem tudták kizárni, valószínűleg megtalálták a lehető legjobb megoldást a lehető legtöbb munkahely megtartására.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...