Újautó
Pikoló: Volkswagen Passat CC 2.0 CR TDI DSG - Önjáró?
A Passat CC erősebbik dízelét technikai csemegékkel próbáltuk. Magától fékez, sávot tart, és parkol is.
Pikoló
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Csak a hidegindítás után hallható, hogy dízelautóban ülünk, üzemmelegen a közös csöves TDI alapjáraton is simán, csendesen forog. Szivattyúadagolós elődjétől eltérően, már szinte alapjárattól nyomatékos. A 228 000 forintos adaptív lengéscsillapító rendszer komfort/normál/sport beállítása a kormány rásegítésére és a duplakuplungos DSG-váltó hangolására is hat. Utóbbi finoman működik, a vezetőhöz is alkalmazkodik, a gázpedált higgadtan kezelve feltűnően alacsony fordulaton kapcsol, nyugodt guruláskor már 1500/percnél, de ha kell, 4000-ig is elhúzatja a motort. A futómű és a közvetlen, nem egészen háromfordulatos kormány partner a tempós haladásban. Az alapáras 235/45 R17-es abroncsokat hordó alufelnikkel (és alkalmazkodó
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
lengéscsillapítókkal) a rugózás kényelmes, a futómű zaja jól elszigetelt. A többi menetzaj is távoli, a 130 km/óra 2500/ perc fordulatszámon meglehetősen csendesen tartható, a tükrök légörvényei csak visszafogottan hallhatók, erőtartalék bőven van.
A kupés tetőív ellenére a négyszemélyes utastér elöl-hátul tágas, az ülések között sok a pakolóhely, az ülőlapok nagyok, a háttámlák oldaltartása kényelmes. A sofőrt 278 400 forintért finoman és precízen működő, akár magától állóra fékező és onnan visszagyorsító távolságtartós tempomat, 123 600-ért a kormányzásba beavatkozó elektronika, 181 200-ért pedig önálló parkolásra képes rendszer is segítheti.
Katona Mátyás
Öröm, bánat
Öröm: Kiviteli minőség, futómű, nyomaték, váltó, fogyasztás, fékek.
Bánat: Átlós hátralátás, belmagasság, a parkolóasszisztens időnként hibázik.
Műszaki adatok
Hengerűrtartalom: 1968 cm3; teljesítmény: 170 LE/125 kW (4200/min); nyomaték: 350 Nm (1750–2500/min); gyorsulás (0–100 km/h): 8,6 s; végsebesség: 224 km/h; fogyasztás (vegyes): 6,1 l/100 km; CO2: 159 g/km; felfüggesztés: elöl McPherson, hátul multilink; elöl-hátul tárcsafékek, elöl belső hűtéssel, ESP; elsőkerék-hajtás; hosszúság x szélesség x magasság: 480x186x142 cm; tengelytáv: 271 cm; csomagtér: 532 l.
Ára: 9 175 000 Ft
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...