Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Volkswagen Touran 1.9 PD TDI Trendline - Helyi érdekű

A Golf-alapú egyterű praktikus, sok csomag és utas fér bele.

Első oldal

Doboz formája nem ad okot izgalomra. A műszerfal is egyhangú, de jól áttekinthető. A fej fölötti tér bőséges, sok a pakolási alkalom. Az elülső ülések kényelmesek, deréktámaszuk változtatható. A pedálrend kissé lépcsős. A teherautósan ferdén álló kormány minden irányban állítható, dőlése miatt nehéz megtalálni a jó üléshelyzetet. Magas a vezetőhely, a kilátást a vaskos oszlopok korlátozzák.

A második sor három önálló ülése egyenként tologatható a sínén, előrebuktatható, vagy 16 kilója kiemelhető. A hátsó helyzetű ülések előtt óriási a lábhely. Az oldalsó ülések szélesebbek, ám nem szélesek. A csomagtér tágas, könnyen pakolható. Sík padlójából egy mozdulattal ki- és behajtható a két pótülés; alacsonyak, rövidek, gyerekeknek valók.

Az 1,9-es turbódízel már 1800-as fordulaton magára talál, gyorsításkor megerősödik amúgy sem elfojtott hangja. A biztosan tartó futómű sokat enyhít az úthibákon. A magas karosszéria meglenghet a kanyarokban. A középső felszerelési lépcső hat légzsákja, automata légkondija, sebességfüggő kormányszervója, elektromos ablaka, CD-s rádiója alapfokú kényeztetést és az ESP-vel magas fokú biztonságot jelent. A csomagtéri két pótülés közel 200 000 forintba kerül.  

FA

 Az Autó2 újság 2005/5. számában megjelent cikk rövidített változata

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom 1896 cm3; 
Teljesítmény 105 LE/77 kW (4000/min);
Nyomaték 250 Nm (1900/min);
Gyorsulás (0–100 km/h) 13,5 s;
Végsebesség 177 km/h;
Fogyasztás (városban/városon kívül) 7,4/5,2 l/100 km;
Felfüggesztés elöl McPherson-, hátul többlengőkaros;
Elöl-hátul tárcsafékek, ESP;
Hossz x szélesség x magasság 4391x1794x1652 mm;
Tengelytáv 2678 mm;
Csomagtér 695/1989 l.

Ára: 6 166 000 Ft

Az Autó2 újság 2005/5. számában megjelent cikk rövidített változata

Öröm, bánat

Öröm:
Ügyes helyhasznosítás, variálhatóság, nagy csomagtér, kedvező menetteljesítmények, nyomatékos motor, kezes, hatfokozatú váltó.

Bánat:
Vastag oszlopok, lengő karosszéria, nehezen beállítható vezetői helyzet.

Az Autó2 újság 2005/5. számában megjelent cikk rövidített változata.

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

A gyújtógyertyák feladata

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás