Hírek

2009. március 16. hétfő, 00:52

Új Nissan crossoverek - Frissítés és bővítés

A Murano új generációval, a Qashqai hétüléses kivitellel jelentkezik, immár a hazai piacon is.

Új Murano

A Murano alapáron Bi-xenon fényszórós, egyes színei a karcolásokat kirugózó, műgyantás lakkozással kérhetők, hátsó üvege a Qashqai-családéval azonos ívű

A 3,5 literes V6-os benzinesével leginkább az Egyesült Államokban hódított Murano teljesen új arcot öltött. Kívülről minden eleme új, és a lemezek alatt is alapos a változás. A padlólemez a változatlan tengelytáv ellenére friss, a Nissan tengerentúli nagyautóiból ismert. A motor a korábbinál könnyebb, belső ellenállása kisebb, így fogyasztása és károsanyag kibocsátása szerényebb, míg 256 lovas teljesítménye a korábbinál 22 LE-vel több. A beltérben nem csupán a kárpitanyagok módosultak, a műszerfal egészen új, a korábbinál sokkal harmonikusabb. A hátsó üléssor egyetlen kallantyú meghúzására síkba dől, majd egy gomb érintésére elektromosan állhat vissza. A csomagtérajtót, a vezetőülést és a kormányoszlopot szintén villanymotor mozgatja, a volán még kézzel tekerős. A bőrkárpit és az első ülésfűtés alapáras, kanapé-melegítő hátra is kérhető. A friss Murano különlegessége, hogy 12,9 millió forintos alapára elődjénél csaknem kétmillió forinttal kedvezőbb. A manőverezésben az autó kanyarodási ívét is jelölő tolatókamera, valamint a járdához parkolást segítő oldalsó kamera már a Comfort alapverzióban is támogat, a drágább Premium egyebek mellett 11 hangszórós Bose hifit is ad, a hátsó utasokat is szórakoztató DVD-mozirendszerrel vagy napfénytetővel is rendelhető.

Qashqai+2

A Qashqai+2 alapáron kapja meg a Qashqai-hoz 160 000 forintért mért panorámatetőt, rendelhető DVD-s navigációval, tolatókamerával és hangfelismerős szórakoztató-központtal. A Murano már alapkivitelével is ad tolató-, illetve oldal-kamerát

A tavaly késő tavasszal érkezett „városjáró” Qashqai hétüléses verziója nem csupán ülésszámával több. A normál Qashqai-nál 21,1 cm-rel hosszabb és tengelytávjában is 13,5 cm-rel nagyobb a Qashqai+2. A magasság 3,8 cm-t nőtt, csupán az első sárvédők és a motorháztetők közösek, a nagyobb magassággal az oldalajtók is nőttek, a fejtér 1 cm-t gyarapodott. Érezhetően nagyobb a beltér hossza, a középső 40/20/40 arányban dönthető üléssor egyben tologatható, a leghátsó sor helykínálata 160-170 cm-es magasságig elegendő lehet, úgy még a beszállás sem lehetetlen. A csomagtér 140 l-t hízott, alapesetben 550, ülésdöntéssel 1655 literes. A Qashqai+2 motorparkja a Qashqai-éval egyező, de a hazai piacra egyelőre csak a 2,0 l-es benzines és dízel variánsok érkeznek, az 1,6-os belépő benzines és az 1,5 dCi csak januártól jön. A Qashqai+2 felára a kisebb Qashqai-hoz mérten 555 000 forint.

Comments

comments

Címkék: ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás