Hírek

2009. március 16. hétfő, 00:52

Új Mitsubishi Pajero

A negyedik generációs Mitsubishi Pajeronak nagy kihívás lesz fölülszárnyalni elődjei sikerét

Az elődje vonásai tisztán kivehetőek
Az elődje vonásai tisztán kivehetőek

A Mitsubishi bejelentette, hogy piacra dobja, új teljesen módosított Pajeróját. Nem véletlen, hiszen eddig 1982-es megjelenése óta összesen 2,5 milliót adtak el belőle a világ 170 országában. A gyár egy minden terepviszonyok között jól használható, gyors, off-road-ozásra is alkalmas autót ígér vásárlóinak.

Az autó új hátsó differenciálzárat és kikönnyített alumínium motorháztetőt kapott. A belseje is megváltozott és új hangrendszerrel bővült. Ezen kívül kétfokozatú első légzsákokkal, függöny légzsákokkal büszkélkedhet még. Ezzel sikerült elérnie a 6 csillagos eredményt a JNCAP biztonsági teszten, valamint a 3 csillagos károsanyag kibocsátásával, ami 50%-al a 2005-ös Japán törvények alatt marad.

Két típusát fogják forgalmazni. Egy hosszított 7 üléses és egy 5 üléses változatot. Ezek összesen 5 felszereltséggel lesznek kaphatóak, a normáltól egészen a sport, luxus változatig. A típus kedvelőinek sem kell bánkódniuk, megmarad a Pajero-s kinézet (Pajero japánul vadmacskát jelent), a letisztult forma. A műszerfal könnyen átlátható, a gombok és kapcsolók funkcióik szerint vannak csoportosítva. A legjobban felszerelt modellekbe LCD kijelzőket, 5.1-es hangrendszert és DVD lejátszót is épít a gyár.

Az autót két motorral fogják forgalmazni, egy 3,8 és egy 3 literes, V6-os, 24 szelepessel. A motorok változó szelepvezérlésűek, a szívócső hossza is változtatható. A 4. szériás Pajeróban is megtalálható a SuperSelect 4WD II rendszer. Ezzel lezárható a középső és a hátsó differenciálzár, valamint a négykerékhajtás is ezzel kapcsolható.

Az autószalonokban még fölösleges keresnünk az új Pajerót, mivel először Japánban indítják be a forgalmazást.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Kia Carnival

Európából sajnos régóta eltűnt, Észak-Amerikában azonban a Sedona örökébe...

Ez a leggyorsabb Cupra!

A VZ a spanyol Veloz (gyors) rövidítése, ami valóban...

30 éves a Magyar Suzuki

50 év kihagyás után, 1991 tavaszán a japán márka...

Mercedes-Benz EQC 400 4Matic

2,5 tonna tömény csúcstechnika, amiből hat és félmázsányit nyomnak...

Aston Martin F1 Safety Car

Idén egy valamiben biztos megtörik a Mercedes uralma az...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás