Hírek

2009. március 16. hétfő, 00:52

Új Chevrolet Spark - Az első szikrák

A GM már a Genfi Autószalon nyitása előtt kiállította a piacra jövő év elején érkező új Chevrolet Sparkot.

A hatalmas fényszórók alapárasak, a könnyűfém felnik és a tetősín kiegészítők az új Chevrolet Sparkon

A 2007-ben több autószalont is bejárt Chevrolet miniautók sorából internetes szavazással, 1,9 millió voksot begyűjtve a most debütált Spark alapjának tekinthető Beat koncepció nyert. A vonalak persze az Opel Agilára is emlékeztetnek, de a Spark méretei annál kisebbek. A korábbinál 30 mm-rel hosszabb tengelytáv 2375 mm, a 45 mm-rel növelt hossz 3640 mm. Az utastér a mostani Sparkénál mindenképp nagyobb, a gyáriak szerint a kategória legtágasabbja. A felfüggesztések elvükben változatlanok, elöl McPherson, hátul csatolt lengőkaros rendszerűek. A motorpaletta vadonatúj: 1,0 (66 LE) és 1,2 (78 LE), négyhengeres, 16 szelepes benzinesek, egyelőre kizárólag ötfokozatú manuális váltóval szerepelnek. A kisebbik 5,0 l/100 km alatti vegyes fogyasztást, 120 g/km-nél is alacsonyabb CO2 emissziót, a nagyobb 12,4 másodperces 100 km/órára gyorsítást ígér, mindkettő az EuroV-ös környezetvédelmi normának megfelelő. A biztonsági elemek sorában akár 6 légzsák és kitörésgátló elektronika is szerepelhet, a piacra jövő év elején érkező Spark 15 colos felniken is gördülhet. 

A hátfal az Aveóra emlékeztet, a csomagtér 170 literes alapmérete változatlan, de a bővített poggyásztér 994 literes űrtartalma 149 litert nőtt
 

A műszerfal színes, az ajtókon is végigfutó csíkjai a külső színnel harmonizálnak, a pakolóhely-kínálat már az első fotók alapján is jónak ígérkezik

 
A műszerblokkot a robogóktól ellesett ötletekkel tervezték
    

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás