Újautó
Tuningteszt: Subaru Impreza WRX STI - Pályán
Az új Impreza is megkapta a gyári sportcsomagot.
Tuningteszt
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Talán csak a Volkswagen Golf GTI nimbusza hasonlítható a Subaru Impreza WRX STI-éhez. A japán alsó-középkategóriásért főleg műszakisága miatt rajonganak a sebesség fanatikusai:
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
ez adja a rali-világbajnoki futamokon száguldó rokon alapját. A WRX STI elnevezés nemcsak a lemezek alatti világra van hatással, külső kellékekkel is jár: hatalmas nyílású, széles és harcias az első lökhárító, jókora a légbeömlő a motorházfedélen, látványos a sárvédők szélesítése, diszkrétek a küszöbtoldatok, kevésbé visszafogott a hátsó szárny és a diffúzoros hátsó lökhárító. Illik az összképhez a 18 colos kovácsoltalu kerékgarnitúra, a felnikre 245/40-es Dunlop SP600 gumikat húztak. Az utastér kevésbé hangsúlyozza a versenygéneket, de a TOP-csúcskivitel két kagylóülése, fém pedálkészlete és háromküllős bőrkormánya éppen elég. Szinte elvárnánk a bukócsövet…
Bővebben az Autó2 2008/11. számában olvashat a cikk témájáról!
Műszaki adatok
Motor: Négyhengeres, turbós, köztes hűtős boxerbenzinmotor, hengerenként négy szeleppel
Hengerűrtartalom [cm3]: 2457
Teljesítmény [LE/kW (1/min)]: 300/221(6000)
Nyomaték [Nm (1/min)]: 407(4000)
Gyorsulás 0–100 km/h [s]: 5,2
Átlagfogyasztás [l/100 km]: 10,3
Végsebesség [km/h]: 250
Bővebben az Autó2 2008/11. számában olvashat a cikk témájáról!
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...