Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Tesztnapló: Volkswagen Passat CC 2.0 CR TDi DSG - Üde vele

Passat úr megvette élete első kupéját. Gazdag és fiatalos.

Tesztnapló

Az eredetijénél alacsonyabb a fémekkel dekorált kupé-Passat

Alacsony építésű kupé, ablakai keretnélküliek. Sok a díszítés a Passat műszaki alapján ívelődő autón.

Karosszéria, utastér

Sportos vonalú a karosszéria, a tetőív hosszan ereszkedik

A prémiumközelítés jegyében kialakított utastér anyagai luxusosak. Sok a fém, a fa és a bőr. A zseb a műszerfalon kicsi, az ajtókról teljesen hiányzik. A vaskos, könyöklős középkonzol nagy pakolótereket rejt. A műszerfal hagyományos VW-elrendezésű, áttekinthető. Az ülés lapja hoszszú, kényelmes. A fej fölötti magasság nem pazarló, de elegendő. Hátul széltében kényelmes, de csak két személynek. Az oldalsó ülések között poharaknak és széles könyöklőnek jut hely, még egy utasnak nem. A lábtér bőséges, a hosszú ülések fotelszerűek, öblösek és hosszú úton is kényelmesek. A fej fölötti hely csak középméretűeknek elég, a magasabbakhoz kellemetlenül közel ereszkedik a tető. A támla felárért osztva lehajtható, a lap fix. A csomagtéri átjáró elég nagy, de a támla nem fekszik vízszintesre. A csomagtartó igen hosszú és lapos. Egyenletes felületű, a fedele gombnyomásra emelkedik fel. Nem könnyű a pakolás: a nyílás keskeny és alacsony, a perem magas.

Elektromosan mozgatható a vezetőülés gerinctámasza is. Alapáras tetőablak tágítja a teret
 

A széles, fémdíszes középkonzol nagy képernyője a fedélzeti információkat és a navigációt is megjeleníti

 
Kétüléses a hátsó sor. Hosszában sok, magasságában kevés a hely
    

Földvári András

Bővebben az Autó2 2008/9. számában olvashat a cikk témájáról!

Előnyei-hátrányai

ElőnyeiHátrányai
Vonzó forma
Prémiumos kialakítás
Nagy csomagtér
Kis fogyasztás
Biztos úttartás
Bő felszereltség
Garanciaidő
Rossz kilátás
Alacsony belmagasság
Úthiba-érzékenység
Négyszemélyes utastér

 Bővebben az Autó2 2008/9. számában olvashat a cikk témájáról!

Műszaki adatok

So­ros négy­hen­ge­res, kö­zös csö­ves dí­zel­mo­tor, elöl ke­reszt­ben be­épít­ve. Hen­ge­ren­ként négy sze­lep, tur­bó­fel­töl­tő, köz­tes hű­tő. Hen­ger­űr­tar­ta­lom: 1968 cm3. Fu­rat: 81, lö­ket: 95,5 mm. Tel­je­sít­mény: 140 LE/103 kW (4200/ min). Nyo­ma­ték: 320 Nm (1750–2500/ min). Hat­fo­ko­za­tú au­to­ma­ta vál­tó, elsőkerék-hajtás. Elöl McPherson-, há­tul több len­gő­ka­ros fel­füg­gesz­tés. Elöl-hátul tár­csa­fé­kek, elöl bel­ső hű­tés­sel, ESP. Gu­mi­mé­ret: 235/45 R17. Cso­mag­tér: 532 l. Üzem­anyag­tar­tály: 70 l. Hos­­szú­ság x szé­les­ség x ma­gas­ság: 4799x1855x1417 mm. Ten­gely­táv: 2711 mm. Gyor­su­lás (0–100 km/h): 9,8 s. Vég­se­bes­ség: 213 km/h. Fo­gyasz­tás (ve­gyes): 5,8 l/100 km. CO2: 153 g/km. Teszt­át­lag: 7,8 l/100 km. Ga­ran­cia: 3 év vagy 150 000 km ál­ta­lá­nos, 12 évi át­rozs­dá­so­dás el­le­ni. Vé­dő­szárny-szol­gál­ta­tás: a ga­ran­cia tel­jes ide­jé­re. Olaj­cse­re-pe­ri­ó­dus: 30 000 km.

Ára: 8 378 600 Ft

A teszt­au­tó ára: 10 769 000 Ft

Bővebben az Autó2 2008/9. számában olvashat a cikk témájáról!

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás