Újautó
Tesztnapló: Suzuki Grand Vitara 3.2 V6 Aut. JLX-EL - Terepbáró
A legdrágább Grand Vitara luxusautónak és terepes túrázónak is beválik.
Tesztnapló
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Az átalakult Grand Vitara 2005-ben érkezett, most finom ráncfelvarráson esett át, s új motorral is kirukkolt: a csúcskivitel 3,2 l-es V6-os, 232 LE-s benzinessel csavarja el a teljesítménymániások fejét.
Karosszéria, utastér Elöl nincs helyhiány, hátra is beférnek nagyobb termetű utasok, sem a fejtér, sem a lábtér nem szűkös. Oldalirányban is elég széles, de hosszú távra hátra jobb, ha csak ketten ülnek. Jól tartják a testet az első ülések. Nem lehet panasz az összeszerelési minőségre, de az ülések bőrkárpitja mellett olcsónak hat a sok kopogós műanyag. Logikus rendben sorakoznak a kezelőszervek, az összkerékhajtás kapcsolója is kézre esik. Az utastérben sokfelé lehet rakodni, első-hátsó ajtózsebek, négy pohár- és két palackhely, öblös kesztyűtartó és könyöktámaszüreg várja az úti holmikat. Jobbra nyílik a csomagtér ajtaja, a pakkokat magasra kell emelni, a kalaptartó strapabíró, az üreg mérete átlagos: kapacitása 398–1386 l lehet; a hátsó ülések osztottak, az egész üléssor előrebuktatható.
Bővebben az Autó2 2009/1. számában olvashat a cikk témájáról!
Előnyei-hátrányai
Előnyei | Hátrányai | ||||||||||||||||||||||||
|
|
Bővebben az Autó2 2009/1. számában olvashat a cikk témájáról!
Műszaki adatok
Hathengeres, V-elrendezésű benzinmotor, elöl hosszában beépítve. Két felülfekvő vezérműtengely, változó szelepvezérlés, hengerenként négy szelep. Hengerűrtartalom: 3195 cm3. Furat x löket: 89,0×85,6 mm. Teljesítmény: 232 LE/171 kW (6200/min). Nyomaték: 291 Nm (3200/min). Ötfokozatú automata váltó, állandó összkerékhajtás, zárható központi differenciálmű, felező. Elöl McPherson-, hátul több lengőkaros független felfüggesztés. Elöl-hátul hűtött tárcsafék, ESP. Gumiméret: 225/65 R17. Csomagtér: 398–1386 l. Üzemanyagtartály: 66 l. Hosszúság x szélesség x magasság: 4500x1810x1695 mm. Tengelytáv: 2640 mm. Saját tömeg: 1677 kg. Gyorsulás (0–100 km/h): 9,3 s. Végsebesség: 200 km/h. Fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 14,4/8,3/10,6 l/100 km. Tesztfogyasztás: 12,7 l/100 km. CO2: 245 g/km. Általános garancia: 3 év/100 000 km. Fényezési garancia: 3 év. Rozsdagarancia: 12 év. Szervizintervallum: 15 000 km/1 év. Védőszárny-szolgáltatás: 3 év.
Ára: 10 390 000 Ft
Bővebben az Autó2 2009/1. számában olvashat a cikk témájáról!
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...