Újautó
Tesztnapló: Subaru Impreza 2.0 R Comfort - Kezes-lábas
Az Impreza új, de a lényeg változatlan: összkerékhajtás, boxermotorok.
Tesztnapló
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Kifinomult a műszaki tartalom, ám a forma szinte elvész a kompaktmezőnyben. Kívülről csak a hátsó szélvédő felirata utal az összkerékhajtásra.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Karosszéria, utastér 4,4 m-es hosszával sem lóg ki a mai alsó-közepesek közül az Impreza. Az 1,47 m-es magasság kevéssel átlag alatti, de a 15,5 cm-es hasmagasságú karosszéria utastéri fejtere bőséges. A trükk a lapos üléshelyzet: elöl-hátul szinte a padlón ülünk. A vezető helye magasságszabályozós, s a kormány is tág határok között, ki-be, le-fel állítható, a testhelyzet mindenképp sportos, mégis kényelmes. A pedálrend példás, az első ülések oldaltartása gyenge (a Sport-felszereltséggel jobban formázott fotelek is járnak). A lábhely a hátsó szélső helyeken megdöbbentően nagy, a fejtér elegendő. A középső utast a vaskos kardánalagút és a hátranyúló első könyöklő-doboz mellett az is zavarhatja, hogy keskeny az ülőlap. A beszállás hátra sem kényelmetlen, az ajtók csaknem derékszögben nyílnak. Textilkárpit egyiken sincs, viszont palacktartós zseb az összesre jár. Az utastéri műanyagok szinte mind kemények,
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
mindössze a könyöklőkre jutott puhább betét. Alaphelyzetben nem nagy (301 l) a csomagtér. Nyílása széles, küszöbe keskeny, néhány rögzítőszem, világítás és 12V-os csatlakozó is van benne. Bővítése egyszerű, az aszimmetrikusan osztott háttámlák egyetlen mozdulattal dönthetők síkba, így a térfogat 1216 liter.
Bővebben az Autó2 2008/10. számában olvashat a cikk témájáról!
Előnyei-hátrányai
Előnyei | Hátrányai | ||||||||||||||||||||||||
|
|
Bővebben az Autó2 2008/10. számában olvashat a cikk témájáról!
Műszaki adatok
Négyhengeres boxermotor elöl hosszában beépítve. Hengersoronként két szíjhajtású, felülfekvő vezérműtengely, hengerenként négy szelep. Hengerűrtartalom: 1994 cm3. Furat: 92,0 mm, löket: 75,0 mm. Teljesítmény: 150 LE/110 kW (6400/min). Nyomaték: 196 Nm (3200/min). Ötfokozatú kéziváltó, viszkokuplungos, központi differenciálműves összkerékhajtás, önzáró differenciálművek elöl-hátul, felező. Elöl segédkeretes McPherson-, hátul kettős keresztlengőkaros felfüggesztés, kanyarstabilizátor elöl-hátul. Elöl hűtött, hátul tömör tárcsafékek, ESP. Gumiméret: 205/55 R16. Csomagtér: 301–1216 l. Üzemanyagtartály: 60 l. Hosszúság x szélesség x magasság: 4415x1740x1475 mm. Tengelytáv: 2620 mm. Gyorsulás (0–100 km/h): 9,6 s. Végsebesség: 193 km/h. Fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 11,1/ 6,9/8,4 l/100 km. CO2: 199 g/km. Tesztátlag: 9,4 l/100 km. Garancia: 3 év vagy 100 000 km általános, 12 év átrozsdásodás elleni. Védőszárny-szolgáltatás az általános garancia idejére. Olajcsere-periódus: 15 000 km/1 év.
Ára: 6 110 000 Ft
Bővebben az Autó2 2008/10. számában olvashat a cikk témájáról!
Képgaléria
Tekintse meg a tesztautóról készült fotóinkat!
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...