Újautó
Tesztnapló: Saab 9-3 Aero 1.9 TTIDS - Vastüdő
A Vectra-padlólemez Fiat-motorral találkozott, kettejüket pedig Saab-sapka borítja be.
Tesztnapló
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
A General Motors moduláris autót épített. Az egyveleg a kényes ízlésűeket kiborítja, a reálisan gondolkodók örömüket lelhetik benne.
A Saab meghatározó eleme mindig is a karosszéria és az utastér volt, nincs ez máshogy ebben a nemzetközi munkában sem. A 9-3 még a márka legfinnyásabb rajongóit is kiszolgálja. Kívülről vitathatatlanul plasztikus Saab-vonalaival, belül a még jellegzetesebb, repülőkre asszociáltató mattfekete műszerfalával, amely éjszakai, kivilágítatlan módra vagy nullára is állítható. Hatalmas érintőképernyő jeleníti, Bose-hangrendszer szólaltja meg a szórakoztatóközpontot.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Az indítókulcs maradt a kardánalagúton, ám a sebváltó helyett a kormányt elektromosan blokkolja, illetve a zárhoz közelítve oldja.
Karosszéria, utastér
A beszállási kényelem nem rózsás: mélyre kell belépni. A vezetési helyzet az elektromos ülésekkel és a két síkban állítható kormánnyal jó, akárcsak a helykínálat és a kilátás. A hely hátul is méretes, a magasság normális, a csomagtér síkokkal határolt, 425 literes, innen kioldva a támlákat növelhető. A pótkerék teljes értékű. Rakodási hely nincs túl sok, a kesztyűtartó öblös, szellemes az utas nyomógombra kivágódó pohártartója, az első könyöklő ürege kicsi.
Bővebben az Autó2 2008/11. számában olvashat a cikk témájáról!
Előnyei-hátrányai
Előnyei | Hátrányai | ||||||||||||||||||
|
|
Bővebben az Autó2 2008/11. számában olvashat a cikk témájáról!
Műszaki adatok
Négyhengeres, soros, hengerenkénti négyszelepes, közvetlen befecskendezéses, közös csöves dízelmotor elöl keresztben beépítve. Kettős turbófeltöltő, köztes hűtő. Hengerűrtartalom: 1910 cm3, furat: 82,0 mm, löket: 90,4 mm. Teljesítmény: 180 LE/132 kW (4000/min). Nyomaték: 400 Nm (1850–2750/min). Hatfokozatú kéziváltó, elsőkerék-hajtás. Elöl McPherson-, hátul csatolt hosszanti lengőkarok spirálrugókkal. Elöl-hátul tárcsafékek, blokkolásgátló. Gumiméret: 225/45 ZR18. Csomagtér: 425 l. Üzemanyagtartály: 62 l. Hosszúság x szélesség x magasság: 4645x1780x1450 mm. Tengelytáv: 2675 mm. Gyorsulás (0–100 km/h): 8,5 s. Végsebesség: 225 km/h. Fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 7,5/4,5/5,6 l/100 km. CO2: 149 g/km. Tesztfogyasztás: 7,8 l/100 km. Általános és fényezési garancia: 2 év kilométer-korlátozás nélkül. Rozsdagarancia: 10 év. Szervizintervallum: 30 000 km vagy 1 év. Védőszárny-szolgáltatás: 2 év.
Ára: 9 545 000 Ft
Bővebben az Autó2 2008/11. számában olvashat a cikk témájáról!
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...