Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Tesztnapló: Peugeot 308 SW 1.6 VTi Premium Pack - Nemes egyterűség

Sokoldalúan alakítható a gazdagon felszerelt 308-as belső tere.

Tesztnapló

Sokféle igénynek igyekszik megfelelni a csupa üveg, sportos kombi.

Karosszéria, utastér Szolidan díszes a puhán burkolt, áttekinthető műszerfal. Az ülés tágas és kényelmes, oldaltartása nem tolakodó. Magas a tető, széles az utastér. Kombikban ritka, az egyterűkben szokásos a sok, méretes kacattartó, még a hátsó sor padlójába is jutott. A hatalmas üvegtetőt elektromosan öszszehúzható ponyva árnyékolja. A hátsó sor ülése három részre osztott, mindegyik eleme kissé keskeny (41 cm) és rövid. A középen utazót nem zavarja az alacsony padlómerevítés. Nagy a fej fölötti és az oldalsó távolság, és bőséges a térdhely. Az ülésrészek önállóan és sokféleképpen rendezhetők. Sínen csúszhatnak előre-hátra 10-10 centit, le lehet dönteni a támlát s azzal együtt az ülést, így 1,5 m hosszú rakodóhely keletkezik mögötte. Karikák és a kerékjáratnál hálók segítik a pakkok rögzítését. Hosszú, széles és magas is a raktér. Az ajtó magasra nyílik fel, a küszöb alacsony. A pótkerék alulról kapaszkodik a fenéklemezbe.

A márkára jellemző hatalmas szélvédő, hűtőnyílás és lámpa ereszkedő tetőívű kombit díszít
 
A kormány négy irányban állítható. Mindkét elülső ülés magassága változtatható
 
Könnyű bepakolni az alacsony peremű, széles raktérbe. A tér bővül: az első támla előrehajtható, a hátsó sor három ülését egyenként előre lehet buktatni, és ki lehet emelni

Bővebben az Autó2 2009/1. számában olvashat a cikk témájáról!

Előnyei-hátrányai

ElőnyeiHátrányai
Sokoldalú térrendezés
Bőséges térkínálat, könnyű rakodás
Igényes kialakítás
Komfortos, megbízható futómű
30 000 km szervizigény
Lomha motor
ESP csak felárért
Keskeny hátsó ülések

Bővebben az Autó2 2009/1. számában olvashat a cikk témájáról!

Műszaki adatok

Soros négyhengeres, hengerenkénti négyszelepes benzinmotor, elöl keresztben beépítve. Hengerűrtartalom: 1598 cm3. Furat: 77,0, löket: 85,8 mm. Teljesítmény: 120 LE/88 kW (6000/ min). Nyomaték: 160 Nm (4250/min). Ötfokozatú kéziváltó, elsőkerék-hajtás. Felfüggesztés: elöl segédvázas McPherson, hátul csatolt hosszanti lengőkarok. Elöl-hátul tárcsafékek, elöl belső hűtéssel, ABS. Gumiméret: 205/55 R16. Csomagtér: 573/1736 l. Üzemanyagtartály: 60 l. Hosszúság x szélesség x magasság: 4500x1821x 1555 mm. Tengelytáv: 2708 mm. Gyorsulás (0–100 km/h): 12,0 s. Végsebesség: 189 km/h. Fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 9,5/5,5/6,9 l/100 km. Tesztátlag: 7,9 l/100 km. CO2: 165 g/km. Garancia: 2 év általános, 12 év átrozsdásodás elleni. Védőszárny-szolgáltatás: a garancia teljes idejére. Olajcsere-periódus: 30 000 km.

Listaár: 5 409 000 Ft

Akciós ár: 4 709 000 Ft

Bővebben az Autó2 2009/1. számában olvashat a cikk témájáról!

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás