Újautó
Tesztnapló: Honda Accord Tourer 2.4 Executive Advanced Safety - Előrelátás
Az Accord kombi csúcsváltozata elektronikákkal támogatja meg a vezetői józan észt.
Tesztnapló
A vadonatúj Accord kombija a korábbinál lejtősebb csomagtérajtóval inkább a sportosságot, mint a praktikumot célozza. A vevőkör ismeretében ez nem is meglepő.
Karosszéria, utastér A lemezillesztések még japán mércével is extraszűkek és egyenletesek, az ajtók luxusautósan finoman nyílnak-csukódnak. Elöl nagyok az ajtónyílások, de mélyre kell ülni, hátul a lábfejeknek kevés a hely. Az ülések átlagosak, de hosszú távon is kényelmesek, jól méretre igazíthatóak. Az első tér méretes, ám a széles középkonzol és az indokolatlanul mélyre húzott műszerfal a lábteret erősen korlátozza. Menet közben a jobb lábat nyomja, kiszálláskor a bal térdet „üti” a pult alsó éle. A pedálrend kevéssé lépcsős, a műszerek jól láthatók, sötétben is könnyen értelmezhetők, a középkonzol kezelését tanulni kell, sok a piktogramok helyett angol rövidítésekkel feliratozott gomb. A kidolgozás minősége messze átlag feletti, az illesztések a beltérben is példásak, a műanyagok többsége puha. A kezelőszervek finoman és pontosan működnek, a gombok, kapcsolók többsége kellemes tapintású. A hátsó lábtér nagy, az ülőlap kényelmesen hosszú, a fejtér 180 centi felett is megfelelő, hátul hárman is elférnek, de a középső utas lábhelye korlátozott, a merevítőalagút széles és magas. Pakolóhelyből viszonylag sok van, az első zsebek átlagosak, a kesztyűtartó nagy. Ajtózsebek hátul ülőknek is járnak, de kicsik, s kár, hogy a középkonzoli rekeszkéket kiegészítendő nem jutott tárhely a műszerpult felső-középső és utas előtti részére. Az aszimmetrikus támladöntéssel egyszerűen bővíthető csomagtartó, ajtaja magasra nyílik, küszöbe kényelmesen alacsony. Padlójában és oldalában dobozok, fiókok várják a holmikat. A csomagtér rolójának kezelése kétkezes feladat, ez megnehezíti a pakolást.
![]() | ![]() | ||||||
|
|
| |||||
![]() |
Bővebben az Autó2 2008/10. számában olvashat a cikk témájáról!
Előnyei-hátrányai
Előnyei | Hátrányai | ||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Bővebben az Autó2 2008/10. számában olvashat a cikk témájáról!
Műszaki adatok
Soros négyhengeres benzinmotor elöl keresztben beépítve. Hengerenként négy szelep, változó vezérlés. Hengerűrtartalom: 2354 cm3. Furat: 87,0, löket: 99,0 mm. Teljesítmény: 201 LE/148 kW (7000/min). Nyomaték: 234 Nm (4500/ min). Hatfokozatú kéziváltó, elsőkerék-hajtás. Elöl kettős keresztlengőkaros, hátul oldalanként több lengőkaros felfüggesztés. Elöl-hátul tárcsafékek belső hűtéssel, ESP. Gumiméret: 225/50 R17. Csomagtér: 406 l. Üzemanyagtartály: 65 l. Hosszúság x szélesség x magasság: 4740x1840x1470 mm. Tengelytáv: 2705 mm. Saját tömeg: 1559 kg. Gyorsulás (0–100 km/h): 7,8 s. Végsebesség: 222 km/h. Fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 12,3/7,1/9,0 l/100 km. CO2: 215 g/km. Tesztátlag: 8,2 l/100 km. Garancia: 3 év, vagy 100 000 kilométer általános, 12 évi átrozsdásodás elleni. Védőszárny-szolgáltatás: 3 év. Olajcsere-periódus: 20 000 km, vagy 1 év.
Alapár: 8 690 000 Ft
Bővebben az Autó2 2008/10. számában olvashat a cikk témájáról!
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...