Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Tesztnapló: BMW X6 35i - Terepsport

Futurisztikus megjelenésű szabadidő-terepjáróval újított a BMW.

Tesztnapló

Alapáron 19 colosak a felnik. A lejtmenetvezérlő szinte „gyalogtempóban” engedi le a monstrumot a hegyről. Kapható a kitörésgátlót kiegészítő Adaptive Drive (billenésstabilizálás és adaptív lengéscsillapítók) is

A hobbiterepjáró-piac egyre nő, de ilyen kupés szereplője még nem volt. A forma fontosabb a praktikumnál?

Karosszéria, utastér Elöl minden irányban tágas a hely, a villanymotorral behúzódó ajtók szélesre tárulnak, a vezetési helyzet jól beállítható. A kezelőszervek többsége egyértelmű rendben sorakozik, az iDrive-hoz (a fedélzeti elektronikák központi kezelője) némi tanulás szükséges. Az anyagminőség és az összeszerelés hibátlan. A hátsó oldalajtó keskeny, és szűk utat nyit, a második sorban csak ketten ülhetnek, a középső utas helyét rakodórekeszek foglalják el. A fejtér 190 centiig megfelelő. Elöl-hátul sok rakodóhelyet találni, a középső kartámasz rekesze és a kesztyűtartó szűk. Az osztottan dönthető üléstámlákkal csaknem háromszorosára bővíthető az alaphelyzetben 570 l-es csomagtartó, pereme magas, belseje síkokkal határolt, padlója dupla fenekű, oldalai kisebb rekeszeket rejtenek. A külső tükrök jók, de átlósan hátrafelé erősen korlátozott a kilátás, a tolatókamera és a radar sokat segít.

 

A csomagtérajtót felárért motor emeli a magasba. A teleszkóp felső végállása beállítható, így az alacsony tetejű garázsban sem ütközik a plafonnak a lemez
 
Az X5-ösből ismerős műszerfal igényes anyagokból praktikus tárolórekeszekkel készül. Az ülések felárért masszírozásra is képesek, és szellőztethetők
 
Hátul, középen elfedhető rekesz és pohártartó is van. A fejtér meglepően tágas, s a lábhelyre sem lehet panasz. A megengedett terhelés 600 kg
    

KaMi

Bővebben az Autó2 2008/9. számában olvashat a cikk témájáról!

Előnyei-hátrányai

ElőnyeiHátrányai
Kényelmes első ülések
Szép hangú, bivalyerős motor
Jó zajszigetelés
Kiváló automata váltó
Minőségi összeszerelés
Sok rakodóhely, méretes csomagtér
Rossz úthibaelnyelő képesség
Nehezen rakodható csomagtartó
Négyszemélyes kivitel
Nehézkes beszállás hátra
Nagy fogyasztás
Drága

 Bővebben az Autó2 2008/9. számában olvashat a cikk témájáról!

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás