Újautó
Tesztnapló: BMW X6 35i - Terepsport
Futurisztikus megjelenésű szabadidő-terepjáróval újított a BMW.
Tesztnapló
A hobbiterepjáró-piac egyre nő, de ilyen kupés szereplője még nem volt. A forma fontosabb a praktikumnál?
Karosszéria, utastér Elöl minden irányban tágas a hely, a villanymotorral behúzódó ajtók szélesre tárulnak, a vezetési helyzet jól beállítható. A kezelőszervek többsége egyértelmű rendben sorakozik, az iDrive-hoz (a fedélzeti elektronikák központi kezelője) némi tanulás szükséges. Az anyagminőség és az összeszerelés hibátlan. A hátsó oldalajtó keskeny, és szűk utat nyit, a második sorban csak ketten ülhetnek, a középső utas helyét rakodórekeszek foglalják el. A fejtér 190 centiig megfelelő. Elöl-hátul sok rakodóhelyet találni, a középső kartámasz rekesze és a kesztyűtartó szűk. Az osztottan dönthető üléstámlákkal csaknem háromszorosára bővíthető az alaphelyzetben 570 l-es csomagtartó, pereme magas, belseje síkokkal határolt, padlója dupla fenekű, oldalai kisebb rekeszeket rejtenek. A külső tükrök jók, de átlósan hátrafelé erősen korlátozott a kilátás, a tolatókamera és a radar sokat segít.
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||
|
|
| |||||
![]() |
KaMi
Bővebben az Autó2 2008/9. számában olvashat a cikk témájáról!
Előnyei-hátrányai
Előnyei | Hátrányai | ||||||||||||||||||||||||
|
|
Bővebben az Autó2 2008/9. számában olvashat a cikk témájáról!
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...