Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Tesztnapló: BMW 125i Cabrio aut. - Félmeztelen

Könnyű szövettetővel és izmos benzinmotorral próbáltuk a legkisebb bajort.

Tesztnapló

Az automata váltó felára 542 400 forint. Övé a kategória talán legkevésbé szeles utastere

A 3-as sorozattal ellentétben nem fém, hanem vászon záródik az utasok fölé a BMW új nyitott modelljében. Négyen csomagjaikkal együtt kényelmesen utazhatnak vele.

Előre könnyű beszállni, az ülésmagasság-állítás nem méltó a márkához: ha ülünk, testünket meg kell emelni, hogy felfelé tornásszuk az ülőlapot.

A műszerfal jól átlátható, a kormányra telepített váltókar nem áll rögtön kézre.

Kényelmes és jól tart az állítható oldaltámaszú két első fotel. Hátra nem nehéz beülni, a kétszemélyes hátsó pad lábtere szűk, fejtere zárt tetővel 180 cm-es magasságig ideális. Elöl van elég rakodóhely, hátul viszont nincs. A minőség kiváló, menet közben nem zörög, mocorog semmi, a zárt tető jól hangszigetel. A hátsó ülések fölé tehető szélfogó hatásosan végzi a munkáját, 120 km/óráig huzatmentes az utazás. Hátul már országúti tempónál enyhén kavarogni kezd a szél. A farmerszerű vászonból készült automata tető körülbelül 20 mp alatt nyílik/záródik, s 40 km/órás tempóig működtethető. A poggyásztér ajtaja megfelelő utat enged, a lenyitott tető teret vesz el a csomagoktól; 260–305 literes lehet a bendő, az utastér irányába nem lehet bővíteni.

Az ajtózsebek kicsik, a feláras könyöklő nem állítható.
 
A szélterelő 84 700 forintba kerül
 
 Hátul kevés a hely, a tető műanyag burkolat alatt bújik el.
    

MiKa

Az Autó2 újság 2008/8. számában megjelent cikk rövidített változata

Előnyei-hátrányai

ElőnyeiHátrányai
Jó oldaltartású első ülések
Szép járású, erős motor
Jól szigetelt utastér
Okos automata váltó
Jó minőség
120 km/óráig szélmentes kabrióüzem
Primitív ülésmagasság-állítás
Rakodóhely hiánya hátul
Nem bővíthető csomagtartó
 Nagy fogyasztás
Kemény rugózás
Drága alapár és extrák

Az Autó2 újság 2008/8. számában megjelent cikk rövidített változata

Műszaki adatok

Hathengeres, soros benzinmotor, elöl hosszában beépítve. Két felülfekvő vezérműtengely, bivanos változó szelepvezérlés, hengerenként négy szelep. Hengerűrtartalom: 2996 cm3. Furat x löket: 88,0×85,0 mm. Teljesítmény: 218 LE/160 kW (6100/min). Nyomaték: 270 Nm (2500/min). hatfokozatú automata váltó, hátsókerék-hajtás. Elöl McPherson-, hátul több lengőkaros felfüggesztés, elöl-hátul kanyarstabilizátor. Elöl-hátul hűtött tárcsafékek, ESP. Gumiméret: 215/40 R18, 245/35 R18. Csomagtér: 260–305 l. Üzemanyagtartály: 53 l. Hosszúság x szélesség x magasság: 4360x1750x 1410 mm. Tengelytáv: 2660 mm. Saját tömeg: 1540 kg. Gyorsulás (0–100 km/h): 7,4 s. Végsebesség: 238 km/h. Fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 11,6/6,1/ 8,1 l/100 km. Tesztfogyasztás: 13 l/100 km. CO2: 195 g/km. Általános garancia: 2 év kilométer-korlátozás nélkül. Fényezési garancia: 3 év. Rozsdagarancia: 12 év. Szervizintervallum: rugalmas. Védőszárny-szolgáltatás: 5 év.

Ára: 11 812 400 Ft

Az Autó2 újság 2008/8. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

A gyújtógyertyák feladata

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás