Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Tesztnapló: Audi A3 Cabrio 2.0 TDI Ambition S-Tronic - Napvédő

A legkisebb Audi-kabrió vászontetős.

Tesztnapló

Zárt tetővel tökéletes a csend még 120 km/óra körül is. A 17 colos, 225/45-ös gumik éreztetik a kátyúkat, de a rugózási komfort elfogadható. Az S-line sportcsomag 346 800 forint, a fekete hűtőrács 106 ezer

A négyüléses A3 Cabrio Győrben készül. Dízelmotorral és duplakuplungos automata váltóval dinamikus és takarékos is.

Tágra nyílnak az ajtók, elöl kényelmes a hely a feláras sportülésekben. Egyértelműek a műszerek, a kapcsolók határozott, finom kattanással működnek, az ergonómia jó. Kemény a széles középkonzol oldala, nyomhatja a nekitámasztott térdet. Hátra sem nehézkes a beszállás, az első ülések lapja és támlája is „előreküldhető”. A második sor kétszemélyes, a fejtér zárt tetőnél 185 centis utasnak még megfelelő, a lábhely elfogadható. Elöl középen kevés a rakodóhely, hátul csak jelzésértékű. A csomagtartó bejárata szűk, a rakodás nehézkes, a tér bő, 260 literes, a hátsó üléstámlák a csomagtérben lévő karok megnyomásával előrebillenthetők. Jó, hogy az összecsukott tető nem csökkenti a rakteret. A felárért extrán zajszigetelt és teljesen automatikus, 30 km/ órás sebességig működtethető szövettető néhány másodperc alatt mozdul végállásaiba. Nyitottan, szélfogót használva 80 km/óráig nincs huzat az első üléseken, nagyobb tempónál erősebb a szél, de elöl sosem zavaró. A hátul utazók szélvédelme nem ilyen hatásos.

A váltó automata üzemmódjában, sportprogramban akár a leszabályozási fordulatig is engedi elpörgetni a motort az elektronika. A bőr-alcantara kombinációjú kárpitozás feláras. Hátul két utas elfogadható kényelemben ülhet, de nyitott tetőnél erős szélre számíthatnak
 
A hátsó parkolóradar hasznos extra, 109 200 forintot kérnek érte. A Cabrio csak elsőkerék-hajtással készül
 
A szélterelő könnyen kiszerelhető, és egy mozdulattal összecsukható. A leeresztett tetőn nincs külön védőborítás, de így sem mutat rosszul. A jobban hangszigetelt Akustik-tetőt 222 000 forintos felárért adják
    

KaMi

Az Autó2 újság 2008/8. számában megjelent cikk rövidített változata

Előnyei-hátrányai

ElőnyeiHátrányai
Kényelmes első ülések
Takarékos, csendes és erős motor
Jól zajszigetelt utastér
Gyors váltó
Minőségi összeszerelés
Biztonságos menettulajdonságok
Kevés utastéri rakodóhely
Nehezen rakodható csomagtartó
A középkonzol kemény burkolata
Nyitott tetővel hátul huzato
Drága extrák

Az Autó2 újság 2008/8. számában megjelent cikk rövidített változata

Műszaki adatok

Négyhengeres, soros, változó turbógeometriás, közös csöves dízelmotor, elöl keresztben beépítve. Két felülfekvő vezérműtengely, hengerenként négy szelep. Hengerűrtartalom: 1968 cm3. Furat x löket: 81,0×95,5 mm. Teljesítmény: 140 LE/103 kW (4200/min). Nyomaték: 320 Nm (1750–2500/min). Hatfokozatú S-Tronic automata váltó, elsőkerék-hajtás. Elöl McPherson-, hátul oldalanként négy lengőkaros felfüggesztés, elöl-hátul kanyarstabilizátorok. Elöl hűtött, hátul tömör tárcsafékek, ESP. Gumiméret: 225/45 R17. Csomagtér: 260–675 l. Üzemanyagtartály: 55 l. Hosszúság x szélesség x magasság: 4240x1765x1425 mm. Tengelytáv: 2580 mm. Saját tömeg: 1420 kg. Gyorsulás (0–100 km/h): 9,4 s. Végsebesség: 205 km/h. Fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 7,3/4,6/5,6 l/100 km. Tesztfogyasztás: 7,5 l/100 km. CO2: 148 g/km. Általános garancia: 3 év kilométer-korlátozás nélkül. Fényezési garancia: 3 év. Rozsdagarancia: 12 év. Szervizintervallum: rugalmas km, maximum 2 év. Védőszárny-szolgáltatás: rendszeres karbantartással korlátlan ideig ingyenes.

Ára: 8 772 200 Ft

Az Autó2 újság 2008/8. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

A gyújtógyertyák feladata

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás