Újautó
Tesztnapló: Alfa Romeo MiTo 1.4 T - Olaszos esszencia
Kultikus játékszer válhat a legújabb Alfából, főleg a 155 LE-s turbómotorral.
Tesztnapló
A Fiat Grande Punto alapjait használja, és csak háromajtós van belőle. Benzinesből kétféle kapható hozzá, az izmosabb turbós hajtotta a tesztautót.
Karosszéria, utastér Elöl jól el lehet helyezkedni, kiváló az első ülés, van deréktámasz, s az oldaltartás is határozott. Nem szűkös a hely, a négy irányban mozgatható kormányoszloppal és az állítható magasságú üléssel. A középkonzol vaskos, széle kemény, a fék és a gázpedál túl közel vannak egymáshoz. Jól leolvashatók a műszerek, a középkonzol gombjai gyorsan kiismerhetők, egyedül a fedélzeti számítógép kezelése bonyolultabb az átlagosnál. Puha, szénszálat idéző mintájú a műszerfalborítás nagy része, s bár a többi kopogós, a minőségi összhatás jó. Hátra sem nehézkes bejutni, a kétszemélyes padhoz megfelelő fejtér és a kategóriában megszokott karcsú lábhely tartozik. Kevés az utastéri rakodóhely, hátra mindössze egy üléstámlazseb jutott. A csomagtartó 270 l-es, pereme extrémmagas, padlója alacsony, ajtaja magasra nyílik. A karosszéria átláthatósága lehetne jobb, hátul szűk az ablak, a tükrök viszont kellően nagyok.
Bővebben az Autó2 2008/11. számában olvashat a cikk témájáról!
Előnyei-hátrányai
Előnyei | Hátrányai | ||||||||||||||||||||||
|
|
Bővebben az Autó2 2008/11. számában olvashat a cikk témájáról!
Műszaki adatok
Négyhengeres, soros, turbós benzinmotor, elöl keresztben beépítve. Két felülfekvő vezérműtengely, hengerenként négy szelep. Hengerűrtartalom: 1368 cm3. Furat x löket: 72,0×84,0 mm. Teljesítmény: 155 LE/114 kW (5500/min). Nyomaték: 230 Nm (3000/min). Hatfokozatú kéziváltó, elsőkerék-hajtás, önzáró differenciálmű. Elöl McPherson-, csatolt lengőkaros felfüggesztés. Elöl-hátul tárcsafékek, ESP. Gumiméret: 215/45 ZR17. Csomagtér: 270 l. Üzemanyagtartály: 45 l. Hosszúság x szélesség x magasság: 4063x1720x1446 mm. Tengelytáv: 2511 mm. Saját tömeg: 1145 kg. Gyorsulás (0–100 km/h): 8,0 s. Végsebesség: 215 km/h. Fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 8,5/5,3/6,5 l/100 km. Tesztfogyasztás: 8,6 l/100 km. CO2: 153 g/km. Általános garancia: 2 év km-korlátozás nélkül. Fényezési garancia: 3 év. Rozsdagarancia: 8 év. Szervizintervallum: 30 000 km/2 év. Védőszárny-szolgáltatás: 2 év.
Ára: 4 995 000 Ft
Bővebben az Autó2 2008/11. számában olvashat a cikk témájáról!
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...