Újautó
Teszt: Opel Astra Sedan 1.3 CDTI Enjoy - Farsúlyos
Négy évvel a ferdehátú piacra lépése után lépcsős Astrát is rendelhetünk.
Képekben
Az Autó2 újság 2008/2. számában megjelent cikk rövidített változata
Előnyei – hátrányai
Karosszéria, felfüggesztés | ![]() | Motor, erőátvitel | ||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Biztonság | Költségek | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Az Autó2 újság 2008/2. számában megjelent cikk rövidített változata
Adatlap
Motor Folyadékhűtéses soros négyhengeres, négyütemű, közös csöves, változó geometriás turbós, köztes hűtős dízelmotor, elöl keresztben beépítve. Két felülfekvő vezérműtengely lánchajtással, hengerenként négy szelep. Öntöttacél blokk, könnyűfém hengerfej. Hengerűrtartalom: 1248 cm3, furat 69,6 mm, löket 82,0 mm. Sűrítési arány 17,6:1. Teljesítmény 90 LE/66 kW (4000/min). Nyomaték: 200 Nm (1750/min). Olajtöltés: 3,2 l. Hűtővíz: 7,4 l. Akkumulátor: 12 V 60 Ah.
Erőátvitel Hatfokozatú kéziváltó, elsőkerék-hajtás, hidraulikus működtetésű tengelykapcsoló. Sebesség 1000/min fordulatszámon hatodik fokozatban 60 km/h.
Felfüggesztés Elöl McPherson-, hátul csatolt hosszlengőkaros felfüggesztés, spirálrugók, kanyarstabilizátorral. Elöl hűtött tárcsa-, hátul tömör tárcsafék, ABS. 2,5 fordulatos, fogasléces kormánymű, elektrohidraulikus szervorásegítéssel.
Karosszéria Négyajtós, ötüléses önhordó acélkaroszszéria. Saját tömeg: 1290 kg. Megengedett össztömeg: 1810 kg. Üzemanyagtartály: 52 l.
Menetteljesítmények Gyorsulás (0–100 km/h): 13,7 s. Végsebesség: 172 km/h. Fogyasztás: (város/városon kívül/vegyes) 6,5/4,3/5,1 l/100 km. Tesztátlag: 5,3 l/100 km.* * Saját mérés, főleg országúton, két személlyel, –1 és –5 Celsius-fok közötti hőmérsékleten.
Garancia, szerviz Általános garancia és fényezési jótállás 2 év km-korlátozás nélkül (meghosszabbítható), védőszárny-szolgáltatás: 2 év (meghosszabbítható), átrozsdásodás elleni garancia: 12 év. Szerviz- és olajcsere-periódus,: 30 000 km vagy 1 év.
Az Essentia-alapkivitel lényegesebb tartozékai ABS, vezető- és utasoldali légzsák, első oldallégzsák, hárompontos öv és állítható magasságú fejtámla valamennyi üléshez, négy irányban állítható szervokormány, állítható magasságú vezetőülés, elektromos első ablakemelő, központi zár, fékasszisztens, hátsó Isofix-rögzítés, osztottan dönthető hátsó ülés, elektromos csomagtérnyitás, Essentia Plus csomag (manuális klímaberendezés, bőrkormány, ködfényszóró, kormányról vezérelhető CD-s rádió), 15 colos acélfelni. Ára: 4 333 000 Ft
Az Enjoy-szint további érdemleges extrái elektromosan állítható és fűthető külső tükör, 16 colos acélfelni. Ára: 4 633 000 Ft
A tesztautó további felszerelései metálfényezés (105 000 Ft), téli csomag (ülésfűtés elöl, fényszórómosó, lábtérhűtés/fűtés a második sorban, 89 000 Ft), elektromos hátsó ablakemelő (59 000 Ft), automata klímaberendezés (50 000 Ft), MP3-lejátszós rádió (40 000 Ft), fedélzeti számítógép (69 000 Ft), speciális 16 colos acélfelni (69 000 Ft). Ára: 5 114 000 Ft
Az Autó2 újság 2008/2. számában megjelent cikk rövidített változata
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...