Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Teszt: Kia cee’d 1.6 EX - Új időszámítás?

Hagyományos külalakkal, mindent felforgató garanciaidővel itt az európai Kia.

Képekben

Koreai autó a szomszédból, kis krómozással, színre fújt lökhárítóvalTakarékos, kevéssé elszigetelt motor, hangja nem sok, ám mindig jól hallható

Oldaltartást adó, kemény ülések. Lehajtható a könyöktámasz, aktív a fejtámla

Koreai autó a szomszédból, kis krómozással, színre fújt lökhárítóval
 
Takarékos, kevéssé elszigetelt motor, hangja nem sok, ám mindig jól hallható
 
Oldaltartást adó, kemény ülések. Lehajtható a könyöktámasz, aktív a fejtámla
    

Textil nincs, az ajtó belső részét műanyag borítja

 A hátsó ajtó magasra emelkedik, széles a csomagtérnyílás Egyszerű, áttekinthető fedélzet. A kormány távolsága is változtatható
Textil nincs, az ajtó belső részét műanyag borítja
 
A hátsó ajtó magasra emelkedik, széles a csomagtérnyílás
 
Egyszerű, áttekinthető fedélzet. A kormány távolsága is változtatható
    
A világos szegélyű órák este barátságos rőt fényt adnak. A kormány távkapcsolói a hangzórendszert irányítják Az első oszlop vastag és hosszan tartó, a szélvédőt esőérzékelő és felül napvédő festés borítja, a tükör előtt a lenyitott szemüvegtartó 

Magas, rövid a hátsó pad, nagy a lábak előtti tér

A világos szegélyű órák este barátságos rőt fényt adnak. A kormány távkapcsolói a hangzórendszert irányítják
 
Az első oszlop vastag és hosszan tartó, a szélvédőt esőérzékelő és felül napvédő festés borítja, a tükör előtt a lenyitott szemüvegtartó
 
Magas, rövid a hátsó pad, nagy a lábak előtti tér
    
A hátsó oszlop háromszög ablakai keskenyek ahhoz, hogy tolatáskor segítsék a vezetőt Különös szabásvonalú a hátsó lámpa, az ablakok feketéllő része alatt vaskos oszlop búvik meg Hosszú a tengelytávolság, az oldalfalakat nem védi gumicsík 
A hátsó oszlop háromszög ablakai keskenyek ahhoz, hogy tolatáskor segítsék a vezetőt
 
Különös szabásvonalú a hátsó lámpa, az ablakok feketéllő része alatt vaskos oszlop búvik meg
 
Hosszú a tengelytávolság, az oldalfalakat nem védi gumicsík
    
A csomagtér alatti első szint a KRESZ-tartozékoké, lejjebb szükségpótkerék, emelő található Itt széria, más autóban még ritka a szivargyújtó melletti USB-csatlakozó MP3-lejátszásra  Sík, alacsony peremű, könnyen pakolható a csomagtér
A csomagtér alatti első szint a KRESZ-tartozékoké, lejjebb szükségpótkerék, emelő található
 
Itt széria, más autóban még ritka a szivargyújtó melletti USB-csatlakozó MP3-lejátszásra
 
Sík, alacsony peremű, könnyen pakolható a csomagtér
    

Az Autó2 újság 2007/2. számában megjelent cikk rövidített változata

Előnyei – hátrányai

Karosszéria, felfüggesztésMotor, erőátvitel
Bőséges térkínálat
Kényelmes utastér
Jó úttartás
Rövid hátsó ülés
Felütő úthibák
Akadályozott kilátás
 
Megbízható, takarékos motor
Pontos váltó
Hiányzó hatodik fokozat
Biztonság Költségek
Hat légzsák, övfeszítők
ABS, ESP szériatartozék
  
Garancia hét évre
Kedvező fogyasztás
Bőkezű felszerelések
Gyakori szervizigény
Magas ár

 

 Az Autó2 újság 2007/2. számában megjelent cikk rövidített változata

Műszaki adatok

Motor Vízhűtéses, négyhengeres, négyütemű soros motor, elöl keresztben beépítve. Öt helyen csapágyazott főtengely, két felülfekvő vezértengely fogazottszíjhajtással. Hengerenként négy szelep, változó szelepvezérlés. Könynyűfém hengerfej, elektronikus befecskendezés. Hengerűrtartalom: 1591 cm3, furat 77,0 löket 85,4 mm. Sűrítési arány 10,5:1. Teljesítmény 122 LE/90 kW (6200/min). Nyomaték: 154 Nm (4200/min). Olajtöltés: 3,3 l. Hűtővíz: 6 l.

Erőátvitel Ötfokozatú kéziváltó, elsőkerékhajtás. Áttételek: I. 3,615; II. 1,950; III. 1,370; IV. 1,031; V. 0,837; H: 3,583. Végáttétel: 4,294. Egytárcsás száraz tengelykapcsoló. Sebesség 1000-es fordulatszámon ötödik fokozatban: 35 km/ óra.

Futómű Elöl segédkerethez illesztett független McPherson-felfüggesztések. Hátul független több lengőkaros felfüggesztés, elöl-hátul kanyarstabilizátor. Elöl-hátul tárcsafék, ABS, ESP. 2,7 fordulatos fogasléces kormánymű, elektromos szervorásegítéssel.

Karosszéria Ötajtós, ötüléses önhordó acélkarosszéria. Saját tömeg: 1263 kg. Megengedett össztömeg: 1710 kg. Üzemanyagtartály: 53 l. Menetteljesítmények: Gyorsulás (0–100 km/h) 10,8 s. Végsebesség: 192 km/h.

Fogyasztás (EU) város: 8,0 l/100 km, városon kívül: 5,4 l/100 km, vegyes: 6,4 l/100 km. Tesztátlag: 7,3 l/100 km* * Saját mérés, két személlyel, 0–15 C-fok hőmérsékleten

A szériakivitel érdemleges tartozékai Elülső, oldalsó és függönylégzsák-pár, ABS, EBD, ESP, aktív fejtámla, deréktámasz, Isofix-rögzítés, automata légkondicionáló, elsötétedő belső tükör, esőérzékelő, elöl övfeszítő, 4 irányban állítható vezetőülés, bőr kormánykerék, fedélzeti számítógép, elektromos tükör- és ablakmozgatás, szervokormány, indításgátló, távirányítós központi zár, osztva dönthető hátsó üléstámla, színezett üvegek, 6 hangszórós audio MP3-lejátszóval.

Ára: 4 086 000 Ft

Az Autó2 újság 2007/2. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás