Újautó
Teszt: Dacia Sandero 1.4 Ambiance - Második esély
A Sandero a Logan ötajtós testvére. Vajon sikeresebb lesz?
Képekben
Bővebben az Autó2 2008/10. számában olvashat a cikk témájáról!
Előnyei-hátrányai
Karosszéria, felfüggesztés | ![]() | Motor, erőátvitel | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
| | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Biztonság | Költségek | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
| |
Bővebben az Autó2 2008/10. számában olvashat a cikk témájáról!
Műszaki adatok
Motor Folyadékhűtéses, soros négyhengeres benzinmotor, elöl keresztben beépítve. Egy felülfekvő vezérműtengely, fogazottszíj-hajtás, hengerenként két szelep, öt helyen csapágyazott főtengely. Könnyűfém hengerfej, acélblokk. Hengerűrtartalom: 1390 cm3, furat: 79,5 mm, löket: 70,0 mm. Sűrítési arány: 9,5:1. Teljesítmény: 75 LE/55 kW (5500/min). Nyomaték: 112 Nm (3000/min). Olajtöltés: 4,5 l. Akkumulátor: 12 V 60 Ah.
Erőátvitel Ötfokozatú kéziváltó, bovdenes működtetésű egytárcsás száraz tengelykapcsoló. Elsőkerék-hajtás. Sebesség 1000/min fordulatszámon ötödik fokozatban 33 km/h. Felfüggesztés: Elöl McPherson-felfüggesztés segédalvázon, hátul csatolt lengőkarok. Spirálrugók. Elöl tárcsa-, hátul dobfékek, ABS, fékasszisztens. 3 és 1/4 fordulatos, fogasléces kormánymű, hidraulikus szervorásegítéssel.
Karosszéria Ötajtós, ötüléses önhordó acélkarosszéria. Saját tömeg: 975 kg. Megengedett össztömeg: 1470 kg. Üzemanyagtartály: 50 l.
Menetteljesítmények Gyorsulás (0–100 km/h): 13,0 s. Végsebesség: 165 km/h. Fogyasztás: város/városon kívül/vegyes: 9,6/5,4/7 l/100 km. Tesztátlag: 7,8 l/100 km*. CO2: 165 g/km. * Saját mérés, városban és autópályán hajtva, két személlyel, +25 és +30 Celsius-fok közötti hőmérsékleten.
Garancia, szerviz Általános garancia és fényezési jótállás 3 év, vagy 100 000 km, védőszárny-szolgáltatás: 3 év, átrozsdásodás elleni garancia: 6 év, szervizperiódus, olajcsere: 30 000 km vagy 1 év.
Az Ambiance-alapkivitelű tesztautó lényeges tartozékai ABS, elektronikus fékerőelosztó, fékasszisztens, vezető- és utasoldali légzsák, hárompontos öv és állítható magasságú fejtámla valamennyi üléshez, szervokormány, elektromos első ablakemelők, távirányítós központi zár, hátsó Isofix-gyerekülésrögzítés, egyben dönthető hátsó üléstámla.
Ára: 2 150 000 Ft
A tesztautó további extrái Első oldallégzsákok (80 000 Ft), CD-s rádió (40 000 Ft), manuális légkondicionáló (200 000 Ft), metálfényezés (80 000 Ft).
Ára: 2 550 000 Ft
Bővebben az Autó2 2008/10. számában olvashat a cikk témájáról!
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...