Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Teszt: Citroën C4 Picasso 2.0 HDi Aut Exclusive - Francia ablak

Egyedi megoldásokkal halmozza el utasait a csupa üveg ötajtós egyterű.

Képekben

Igazi Picasso: várhatóan sok megoldást kínál az epigonoknak
 
Előrenyújtózó, puha borítású a felül sötét műszerfal, helyenként fautánzatú betét díszíti
 
Hosszú rúdon lóg a szélvédőn az elsőérzékelő és a tükör, a szárán még egy kis panorámatükör az utastér szemmel tartására
    
  

Egyenletesen jár a változó geometriájú turbóval feltöltött, részecskeszűrős, korszerű dízelmotor
 
Egyszerű és szellemes: a helyén csomagtéri világítás, kiakasztva zseblámpa
 
Fűthetőek a kényelmes, oldal- és bőséges fejtartást adó ülések
    

  

Kis lépcsőt tartva dől le a hátsó sor támlája. A sík falra kerekes bevásárlókocsi tapad. Pótkerék nem vesz el helyet – nincs
 
Egyetlen mozdulattal leteríthető a támla. A lábhely a teljesen előretolt ülés előtt is bő
 
Az oszlopokat is üveg fedi hátul, a csomagtartó ablaka külön is nyitható
    

Az Autó2 újság 2007/6. számában megjelent cikk rövidített változata

Előnyei – hátrányai

Karosszéria, felfüggesztésMotor, erőátvitel
Hasznos, szellemes megoldások
Bőséges, variálható tér
Kényelmes utastér, jó minőségű anyagok
Jó úttartás és rugózás
Átlátható karosszéria
Keskeny hátsó ülések
Felütő úthibák
Tükröződő műszerfal
 
Csöndes, nyomatékos motor
Pontos, eszes váltó
Gyári érték fölötti fogyasztás
 
Biztonság Költségek
Hat légzsák és vezetői térdlégzsák
ABS, ESP – szériatartozékok
  
Bőkezűen mért kényelmi felszerelések
Kissé magas ár

Az Autó2 újság 2007/6. számában megjelent cikk rövidített változata

Adatlap

Adatlap: Citroën C4 Picasso 2.0 HDi Aut Exclusive

Motor Soros négyhengeres, közös csöves befecskendezésű turbódízel, változó turbógeometriával, köztes hűtővel, elöl keresztben beépítve. Hengerenként négy szelep. Könnyűfém hengerfej és blokk. Részecskeszűrő. Hengerűrtartalom: 1997 cm3, furat: 85,0, löket: 88,0 mm. Sűrítési arány: 17,6:1. Teljesítmény: 138 LE/100 kW (4000/min). Nyomaték: 270 Nm (2000/min). Olajtöltés: 5,0 l. Hűtővíz: 8,5 l. Akkumulátor: 12V, 80 Ah.

Erőátvitel Hatfokozatú robotizált automata váltó, elsőkerék-hajtás. Hidraulikus működtetésű tengelykapcsoló. Sebesség 1000/min. fordulatszámon hatodik fokozatban 50 km/h.

Felfüggesztés Elöl segédkeret, McPherson-, kanyarstabilizátor. Hátul oldalanként több lengőkaros, torziós rudas felfüggesztés, légrugók. Elöl hűtött tárcsa, hátul tárcsafékek. 2,8 fordulatos sebességfüggő fogasléces kormánymű, elektrohidraulikus rásegítés.

Karosszéria Ötajtós, ötüléses karosszéria. Saját tömeg: 1620 kg-tól. Megengedett össztömeg: 2320 kg-ig. Üzemanyagtartály: 60 l.

Menetteljesítmények Gyorsulás (0–100 km/h): 12,1 s. Végsebesség: 190 km/h. Fogyasztás: város/városon kívül/vegyes: 9,9/5,9/7,4 l/100 km Tesztátlag: 8,3 l/100 km.* * Saját mérés, vegyes használatban, egy-három személlyel, 15–25 Celsius-fok hőmérsékleten

Garancia, szerviz Általános: 2 év, km-korlátozás nél- kül (felárért további 2 vagy 3 évvel meghosszabbítható). Átrozsdásodás elleni: 12 év. Szervizperiódus: 30 000 km vagy egy év, olajcsere és szerviz.

A Tendance-kivitel érdemleges tartozékai Hét légzsák, sebességtartó, szervokormány, automata elektromos kézifék, elektromos ablakemelők elöl, állítható magasságú vezető- és utasülés, távirányítós központi zár, fedélzeti számítógép, négy irányban állítható kormányoszlop, blokkolásgátló, kitörésgátló, panoráma-szélvédő, kétzónás manuális klímaberendezés, 16 colos alufelnik, szövetkárpit. Ára: 6 770 000 forint

A Collection-szint további felszerelése Négyzónás automata légkondi, automata ablaktörlő és világításkapcsoló, hátsó elektromos ablakemelők, belsőtér-illatosító, kartámasz, bársonyborítás, CD-s rádió. Ára: 7 220 000 forint

Az Exclusive-szint további felszerelése Pneumatikus hátsó felfüggesztés, tolatóradar, elektromos tükrök, 17 colos könnyűfém felnik, nyitható csomagtérablak, többfunkciós kijelző, alcantara-üléshuzat. Ára: 7 880 000 forint

Az Autó2 újság 2007/6. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás